וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

120 מיצי לשעה

נימרוד בן משה

15.9.2005 / 11:23

ממציא גרמני מציג את הפתרון שלו למחסור הדלק העולמי – מכונית הפועלת על חתולים מתים. קחו שניה לחשוב על זה

הכל התחיל בדינוזאורים שהחליטו להרים ידיים ולמות כולם ביחד, בו זמנית. השנים עברו, הדינוזאורים נקברו מתחת להמון אדמה שלחצה עליהם ו..הופ! יצא נפט (או משהו כזה). ואז הגיעו אנשים עם מכונות, חפרו עמוק והתחילו לשאוב את כל הנפט, לדחוף אותו לאוטו שלהם ולנסוע לעבודה. הבעיה היא שאין עוד דינוזאורים שימותו ויהפכו לנפט אז לאט לאט בני האדם מחסלים את כל הנפט שהיה באדמה ו..הופ! אין להם איך להגיע בבוקר לעבודה.

כאן נכנס לתמונה כריסטיאן קוח, שאני מבטיח שעד סוף הכתבה גם אתם תשנאו אותו כמוני, שהמציא סוג חדש של דיזל אורגני שיכול להניע רכב דיזל רגיל ביעילות ובמחיר נמוך יותר מדיזל רגיל. מה הופך את הדיזל שלו לאורגני? חתולים מתים כמובן. קוח טוען שהוא יכול להפיק 50 ליטר דיזל אורגני מ-20 חתולים מתים.

אתם כבר קצת שונאים אותו נכון? חלקכם ודאי חושבים 'וואיי, אני יכול לעצור בצד הדרך, לאסוף חתול מת מהכביש ולהמשיך לנסוע'. אז זה לא כל כך פשוט. כריסטיאן קוח (אני ציינתי את העובדה שהוא גרמני?) פיתח מכונה בשם KDV 500 שהופכת חתולים מתים לדיזל אורגני.

הניחוש שלי, וזה רק ניחוש, שקוח רואה בחלומותיו מפעל ענקי שבמרכזו עומדת מכונת KDV 500 אדירה המסוגלת 'לעבד' 100,000 חתולים מתים בדקה. מאחורי המפעל אגב, יהיה, מן הסתם, בית מטבחיים ענקי לחתולים. הרי חתולים לא מתים מעצמם.

אגב 2, החוק בגרמניה אוסר על שימוש בפגרי חתולים כדלק לתחבורה. מה זאת אומרת אוסר? כבר היתה להם בעיה כזו בעבר?

למה להרוס?

עכשיו מסתבר שכריסטיאן קוח מכחיש לגמרי את השימוש בחתולים מתים כדלק. הוא גם טוען שעיתונאי המציא את כל הסיפור רק כדי לעשות כותרת מפוצצת.

אני כמובן בוחר שלא להאמין לקוח. אחרי הכל, מכונית שנוסעת על חתולים זה אחלה סיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully