וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר טוב מ-Windows

נימרוד בן משה

24.8.2005 / 12:52

האקרים מפיצים גרסאות משופרות של Windows ברשת שיתוף הקבצים. גרסאות קלות יותר, יעילות יותר ואפילו בטוחות יותר

כל ישראלי יודע שאת ה-Windows שלו הוא היה אמור לקנות אבל איכשהו יצא שהתקינו לו עותק צרוב בחינם. אפילו חנויות מחשבים רציניות נוטות לפעמים להתקין ללקוחות עותקים צרובים של מערכת ההפעלה של מיקרוסופט וניתן למצוא גרסאות פרוצות שלה בשפע בכל תוכנה לשיתוף קבצים.

אז אתם כבר גונבים תוכנה, למה לגנוב את המקור? האקרים רבים ברחבי העולם משחררים כמעט כל יום גרסה חדשה ומשופרת של Windows. באנגלית הם קוראים לזה Windows Remix. המטרה של ההאקרים היא "להפשיט" מהתוכנה המקורית את כל המידע הלא נחוץ ולהכניס במקומו שיפורים ותוספים, שהם יצרו.

כך ניתן למצוא גרסאות של מערכת ההפעל שמתקינות את עצמן, רק צרבו את הקובץ שהורדתם על CD, אתחלו את המחשב ודקות ספורות אחר כך יש לכם עותק חדש נקי ומשופר של Windows. האקרים אחרים מפתחים גרסאות הכוללות בתוכן את כל עדכוני האבטחה החשובים של מיקרוסופט, כולל גרסה קטנה ויעילה יותר של SP2.

כמובן שנשאלת השאלה הברורה: "אתה שפוי?? אתה רוצה שאני אתקין מערכת הפעלה שעברה קודם תחת הידיים של האקר עלום שם?". אז נכון, הגרסאות המשופרות עלולות להגיע ביחד עם שלל תוכנות מעקב או חורי אבטחה מובנים שההאקרים יכולים לנצל לטובתם, אך מסתבר שרוב הגרסאות שהופצו ברשת הן גרסאות נקיות ובטוחות.

ניתן להיכנס לאתרים כדוגמת The Pirate Bay.com, שם גולשים חווים דעתם על הגרסאות הפרוצות ומזהירים מפני אילו גרסאות להתרחק ואילו גרסאות בטוחות לשימוש.

ועכשיו לכיסוי התחת: אין לראות בכתבה זו כהוראה או כהמלצה לשימוש בתוכנות לא חוקיות. הורדת גרסה פרוצה של Windows מהרשת הינה עבירה על החוק! קנו רק מקורי.

זהו, עכשיו גשו ותורידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully