וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט היומי - מקרן LuxeonUSA

אביב הוד

26.1.2005 / 12:42

אביב הוד מסביר לכם איך תוכלו לקחת אתכם מסך קולנוע ענקי לכל מקום שתרצו

דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה: יצאתם לטיול במדבר, רק אתם והחברה. היא פחות אוהבת את הנופים ואת החוויה. כל מה שבא לה זה רק להתכרבל איתכם על המושב האחורי, ולצפות בסרט טוב. אבל לא במסך 3 אינץ' כמו שמציע הנגן הנייד שלכם. היא רוצה מסך ענק (מה לעשות, אצל בחורות כמה שיותר גדול יותר טוב).

רצה הגורל ומולכם יש רק סלעים גדולים. מה עושים? שולפים את המקרן של LuxeonUSA, מרכיבים על יחידת הסוללה שלו, מחברים אליו את התקן ה USB שלכם, ומתחילים לצפות בסרט החדש שהורדתם על מסך הסלע בגודל 89 אינץ'. המשך הערב – על אחריותכם...

אז מה הוא יודע לעשות המקרן הזה, מדגם D512PF? לא מעט. יש לו חיבור לרשת ביתית חוטית או אלחוטית, כדי לגיע לתכנים האגורים במחשבי הבית. יש לו שני חיבורי USB, כניסה לעכבר ומקלדת על המסך, כניסה דיגיטלית (DVI) וכמובן כניסות S-video או Composite. אה, ויש לו מערכת הפעלה מובנית. מה שאומר שאם יש לכם קבצי Windows Media, או PDF או WORD או Power Point, או תמונות ועוד כל מיני סוגי קבצים שחלונות CE יודעת להתמודד איתם – אתם לא צריכים שומדבר מעבר למקרן. מחברים, טוענים את הקובץ וצופים בהנאה.

יש לו גם שלט לתפעול נוח, והקשר האלחוטי עם הרשת או כל מחשב WIFI באיזור, מאפשר לו להיות מקרן מרכזי מול מספר מחשבים כמעט במקביל, מבלי להחליף או להעביר כבל ממחשב למחשב. והסוללה? היא מאפשרת עד שעה וחצי תיפעול של המקרן גם בפ??יז?ד?לו?ך (תמיד רציתי לרשום את המילה הזו איפשהו) ואח"כ אפשר להטעינה מחדש ע"י חיבור לשקע המצת ברכב.

מרחקי ההקרנה שמאפשר המקרן הם ממטר וחצי עד 10 מטר באיכות טובה. הגודל, מן הסתם, בהתאם. המעבד הפנימי במהירות 200MHZ, ויש לו זיכרון של 128MB SDRAM ועוד 128MBשל ROM.

המקרן מגיע במעין מזוודה עם גלגלים לנשיאה מאד נוחה, והוא גם לא שוקל המון (2.6 קילו, ללא הסוללה). אם אתם אנשים שאוהבים את האפשרות להקרין בכל מקום בלי תלות של מחשב או חשמל – לכו על זה. גם אם אתם סתם רוצים מקרן משוכלל – לכו על זה.

המקרן בדרכו לארץ, וכנראה שמחירו יהיה בין 3000 ל 4000 דולר, שזה לא יותר מדי עבור מקרן איכותי (1500 lumens).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully