וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תציע שירות אימייל בנפח 1 ג'יגה

21.4.2004 / 11:38

השירות, שייכנס לתוקף בעוד כחודשיים, יכלול גם אנטי-ספאם ואנטי-וירוס וינתן בחינם

וואלה! משיקה שירות תיבות דואר אלקטרוני בנפח של ג'יגה-בייט. השירות החדש של וואלה! יהיה חינם ויכלול גם שירותי אנטי-ספאם ואנטי-וירוס ללא חיוב.

ארז פילוסוף, המשנה למנכ"ל וואלה!, מסר כי וואלה! פועלת בימים אלה להשלמת הפרויקט, הנחשב לאחד המורכבים בתחום האינטרנט, בשל תשתיות האחסון והניהול המתקדמות הנדרשות לכך. לדבריו, המהלך 'יקפיץ' את שוק הפס הרחב בישראל מדרגה נוספת ויאפשר לגולשים ליהנות מנפחי אחסון ההולמים את תעבורת הדואר רחב הפס ההולכת ומתפתחת.

"וואלה!", מוסיף פילוסוף, "עמדה בעבר ותמשיך לעמוד במחויבויותיה לגולשיה, לספק את התכנים והיישומים המובילים בעולם, ברמה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר".

בשלב הראשון, וואלה! תפעיל גירסת בטא ניסיונית של השירות החדש ולפי התכנון הוא יוצע לקהל הגולשים הרחב בעוד כחודשיים.

מהלך זה הוא בעל השלכות עסקיות מרחיקות לכת על מודל ההכנסות של פורטלים וספקי אינטרנט הגובים תשלום עבור שירותי בסיס וערך מוסף מהלקוח הסופי. גלית ליפשיץ מלמד, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בוואלה!, ציינה כי על-פי המודל החדש עליו מכריזה היום וואלה! ימוממנו שירותי ה - mass market – לרבות דואר בנפח מורחב, אנטי-ספאם ואנטי-וירוס – באמצעות מקורות מימון חיצוניים כגון מפרסמים או גופים עסקיים בעלי אינטרס ולא על ידי הצרכן עצמו".

הנפח האדיר של תיבת הדואר האלקטרוני יאפשר ללקוחות וואלה! לאחסן בתיבת הדואר שלהם מספר רב של הודעות, כולל קבצים "כבדים" דוגמת קבצי וידאו, תמונות ברזולוציה גבוהה במיוחד וכו'.

צעד זה מצטרף למגוון שירותים שהשיקה וואלה! בשנה האחרונה ביניהם מנוע חיפוש מתקדם שפותח בוואלה!, שידורי LIVE באינטרנט ועוד.

וואלה! היא ספקית תיבות הדואר האלקטרוני הגדולה בישראל עם 750,000 לקוחות. מתחילת שנת 2003, חל גידול של כ- 150% במספר הלקוחות המשתמשים בשירותי הדואר האלקטרוני של החברה. שירות הדואר האלקטרוני של וואלה! כולל חסימת דואר זבל, אפשרות למשיכת דואר מתיבות אחרות לתיבת וואלה!, מד נפח המצביע על מצב צריכת הנפח בתיבה, קישור לפנקס כתובות אישי ויומן אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully