וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירסה עברית חדשה למוזילה

17.9.2003 / 13:51

קבוצת הלוקליזציה העברית של מוזילה הכריזה אתמול על תרגום לגירסה החדשה של דפדפן הקוד הפתוח

למוזילה 1.4 - הגירסה החדשה ביותר של דפדפן הקוד הפתוח - יש החל מאתמול תרגום רשמי לשפה העברית. קבוצת הלוקליזציה העברית של הדפדפן הכריזה אתמול על חבילת השפה לגירסה החדשה, הכוללת תרגום של ממשק המשתמש בתוכנה.

גירסת 1.4 של מוזילה כוללת דפדפן, תוכנת דואר אלקטרוני וקבוצות דיון, עורך אתרים ותוכנת IRC לצ'יטוט. חבילת השפה העברית פותחה על קבוצה עצמאית של מתנדבים, בתיאום עם קרן מוזילה, המפתחת את הדפדפן. את חבילת השפה העברית החדשה ניתן להוריד כתוספת לדפדפן המותקן כבר על מחשבים מבוססי חלונות, מק או לינוקס, או כקובץ התקנה שלם (עבור מערכת חלונות בלבד).

קרן מוזילה היא גוף מבית היוצר של נטסקייפ, שהתפצל ביולי מתאגיד AOL-Time Warner ומתפקד מאז ללא כוונת רווח. פרויקט מוזילה יצא לדרך בשנת 1998, ומאז הצליח להשתלט על 1.2 אחוזים מעוגת הדפדפנים העולמית - ש-95.3 אחוז ממנה נמצאים אצל מיקרוסופט ואינטרנט אקספלורר.

עם הניתוק מ-AOL-Time Warner החלו לעשות במוזילה רעשים זעירים של חזרה למלחמת הדפדפנים ושל חוסר שביעות רצון מכך שהרוב המוחלט של ציבור הגולשים אינו מודע כלל למוצר החופשי והמתקדם שהם מפתחים. "אנשים אומרים שאין חידוש במרחב הדפדפנים", אמרה ביולי מיטשל בייקר, נשיאת קרן מוזילה, "אבל זה ככה רק אם אתה משתמש באינטרנט אקספלורר. אנחנו רוצים שאנשים יידעו שקיים גם מוצר טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully