וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: המחשב נפל - שר האוצר נלכד ברכב

13.5.2003 / 13:43

מכונית הב.מ.וו של השר מצויידת במערכת מחשב "חכמה" השולטת על פעילות האוטו; נפילתה גרמה לנעילת הדלתות, החלונות וכיבוי המיזוג; כוחות ההצלה שברו החלונות והצילו את השר מחנק

יום שגרתי עבר אתמול על שר האוצר התאילנדי, צוהרט יאווסינדה, שעה שהוא ונהגו נסעו ברחובות בנגקוק במכונית השרד מסוג ב.מ.וו. מכוניתו של השר מצויידת, כך מציין ה"נשיונל אינקווירר", במערכת ממוחשבת חכמה שמיוצרת על ידי חברת מיקרוסופט. המחשב במכונית שולט על כל מערכות החשמל, מיזוג האוויר, התאורה ועוד מיני מותרות שניתן למצוא במכוניות מסוג זה.

יאווסינדה ונהגו היו בדרכם לישיבת הממשלה התאילנדית השבועית, כשלפתע קרס המחשב המפקח על פעולות המכונית, וגרם לכיבוי האוטו במהלך הנסיעה. "החלונות נסגרו, הדלתות ננעלו והמזגן כבה. כל נסיונותינו להיחלץ מהמכונית עלו בתוהו", סיפר שר האוצר.

הנהג והשר, שחשו כי כמות החמצן במכונית הולכת ומידלדלת, הזעיקו באמצעות הטלפון הסלולרי את כוחות הביטחון. כשהגיעו כוחות ההצלה למכונית, הם נוכחו לדעת כי אכן לא ניתן לפתוח את דלתות הרכב. יחידת הביטחון לא היססה פעמיים והחלה לחבוט בשמשות הרכב בכל הבא ליד, ולבסוף הצליחו הכוחות לנפץ את שמשות הרכב ולחלץ את השר בשלום.

לאחר חילוצו הדרמטי אמר השר כי בשלב מסויים חש כי לא נותר עוד אוויר לנשימה במכונית. "אם האירוע היה נמשך עוד דקות בודדות – היינו נחנקים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully