וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרוויח בגדול: כמה כסף עשו השנה הבלוגרים הפופולריים ביוטיוב?

אילן גלר

8.12.2016 / 8:27

הגולשים הפופולריים בעולם, אלו שנהנים מעשרות מיליוני עוקבים, מרוויחים גם מיליונים מהפעלת הערוצים שלהם. בראש הרשימה עומד שוב פיו די פאי, עם 15 מיליון דולרים וכ-50 מיליון עוקבים. בואו לראות אילו סרטונים שווים כל כך הרבה כסף

יוטיוב

(בסרטון: פיו די פאי - היוטיובר המרוויח ביותר בעולם באופן עקבי)

קשה להאמין שהמהפכה הזו התרחשה כל כך מהר, אבל ערוצי היוטיוב הפופולריים ביותר הם כיום עסק שמגלגל עשרות מיליוני דולרים מדי שנה, ומסוגל בהחלט להתחרות בשורת הרווח עם ערוצי הטלוויזיה המסורתיים. רשימת עשרת הגדולים, שאותה מפרסם מגזין העסקים פורבס, חושפת כי סך כל ההכנסות של הבלוגרים המפורסמים עומדות על לא פחות מ-70 מיליון דולרים, סכום שלא עובר לכיסם של מפיקים, עורכים ומאפרים, אלא לחשבון הבנק של אדם אחד שיושב מול המצלמה בביתו.

היוטיובר המצליח מכולם הוא כמובן PewDiePie, או בשמו האמיתי פליקס קלייברג, שמקליט בדרך כלל סרטונים של משחקי וידאו ומסכם את 2016 עם הכנסות של 15 מיליון דולרים - 3 מיליון יותר מבשנת 2015. למקום השני הגיע הקומיקאי והמתחן רומן אטווד, עם 8 מיליון דולרים בכיס. לילי סינג הקנדית, המשוחחת בדרך כלל על סוגיות נשיות בערוץ שלה, רושמת הכנסות של 7.5 מיליון דולרים, וצמד הקומיקאים האמריקני SMOSH מגיע למקום הרביעי עם 7 מיליון.

טיילר אוקלי, שזכה השנה לראיין את הילרי קלינטון ומישל אובמה, הגיע להכנסות של 6 מיליון דולרים, וסכום דומה נרשם גם לזכותה של רוזנה פנסינו ותכנית האפייה והבישול שלה. למקום השביעי הגיע הגיימר מארק פישבך (המכונה Markiplier), עם 5.5 מיליון דולרים, סכום זהה לזה של הקומיקאי הספרדי גרמן גרמנדיה. במקום התשיעי מככבת קולן בלינגר וסדרת הקומדיה שלה (שאף זכתה לתמיכה מצד נטפליקס) עם הכנסות של 5 מיליון דולרים, ואת הרשימה סוגרים חברי הצוות "ריט ולינק" עם סדרת מערכונים ששווה גם היא 5 מיליון דולרים ויותר מ-11 מיליון מנויים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

PewDiePie - כ-50 מיליון מנויים; 15 מיליון דולרים בשנה.

Roman Atwood - כ-10 מיליון מנויים; 8 מיליון דולרים בשנה.

Lily Singh - כ-10 מיליון מנויים; 7.5 מיליון דולרים בשנה.

SMOSH - כ-22.5 מיליון מנויים; 7 מיליון דולרים בשנה.

Tyler Oakley - כ-8 מיליון מנויים; 6 מיליון דולרים בשנה.

Rosanna Pansino - כ-7.5 מיליון מנויים; 6 מיליון דולרים בשנה.

Markiplier - כ-15.5 מיליון מנויים; 5.5 מיליון דולרים בשנה.

German Garmendia - כ-30 מיליון מנויים; 5.5 מיליון דולרים בשנה.

Colleen Ballinger - כ-7.5 מיליון מנויים; 5 מיליון דולרים בשנה.

Rhett and Link - כ-11.5 מיליון מנויים; 5 מיליון דולרים בשנה.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully