וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הבלוגר המפורסם ביוטיוב מוחק את הערוץ שלו עם 50 מיליון עוקבים?

אילן גלר

5.12.2016 / 9:51

לדעתו של PewDiePie הרווחים שמהם הוא נהנה הם רק חלק קטן מהכסף שאותו הערוץ באמת יכול היה להכניס, וגוגל, אותה הוא מכנה "פעוט עם סכין", מונעת ממנו את רוב הכנסותיו

יוטיוב

PewDiePie הוא כנראה היוטיובר המצליח והפופולרי ביותר בעולם, וכפי שמעריציו יוכלו לספר גם "דרמה קווין" לא קטן. בסרטון שאותו העלה לאחרונה לערוץ שלו, הוא מאיים למחוק אותו ברגע שיגיע ל-50 מיליון עוקבים. מאחר ונכון לעכשיו כמות העוקבים שלו עומדת על כ-49.5 מיליון, סביר להניח שיידרש לממש את איומו כבר במהלך השבועות הקרובים.

מדוע PewDiePie, או בשמו האמיתי פליקס קיילברג, להוט כל כך להסיר מהרשת את ערוץ היוטיוב שלפי ההערכות מניב לו הכנסות של מיליוני דולרים בשנה? ובכן, לדעתו הרווחים שמהם הוא נהנה הם רק חלק קטן מהכסף שאותו הערוץ באמת יכול היה להכניס, וגוגל, אותה הוא מכנה "פעוט עם סכין", מונעת ממנו את רוב הכנסותיו. היא עושה זאת, לטענתו, על ידי קידום קמפיינים פרסומיים לא אפקטיביים בערוץ שלו, וגם מפני שהוא לבן.

קיילברג לא מתכוון להיעלם מהרשת. לדבריו, יפתח ערוץ חדש ביוטיוב מיד לאחר שימחק את הערוץ הנוכחי שלו, וימשיך להעלות אליו סרטונים. סביר להניח שמיליונים ממעריציו ימהרו ללכת בעקבותיו ולהצטרף לערוץ החדש, אם כי סביר להניח כי מטרתו היא פשוט לעורר את תשומת לבה של גוגל למצוקתם של יוצרי התוכן ביוטיוב - גם אלו מהם שמתפרנסים לא רע בכלל מהאתר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • בלוגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully