וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה לפטופים מקבלים העובדים בגוגל, פייסבוק ושאר ענקיות הרשת?

אילן גלר

10.11.2016 / 9:04

בחלק מהחברות מציעים לעובדים מבחר מגוון של דגמים, בחלק פשוט נותנים מחשב חזק - הרשימה הזו לא תגיד לכם מה המחשב הטוב ביותר, אבל אולי היא תיתן לכם השראה לבחור את המחשב הבא שלכם

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: סדרה T של לנובו)

יש לא מעט דגמי לפטופים בשוק, ולעתים קשה להחליט גם כשמגיעים לכמה מועמדים סופיים. אז על מה ממליצים העובדים בענקיות הטכנולוגיה הגדולות?

גוגל

עובדי ענקית החיפוש עשויים לקבל אחד מתוך עשרות דגמים שונים של מחשבים נייחים, ניידים, ואפילו טאבלטים, תלוי בתפקידם. כנראה שלא תתפלאו לשמוע כי המחשבים הפופולריים ביותר בחברה הם הכרומבוקים של גוגל עצמה, המשמשים למטלות משרד, פיתוח בענן וגישה מרחוק. רוב המתכנתים בגוגל בוחרים לקבל מחשבים מתוצרת אפל, כדוגמת המקבוק הנייד או ה-Mac Pro הנייח והמעוצב. מהנדסי התוכנה מקבלים בדרך כלל תחנות עבודה מהירות המריצות מערכת הפעלה מבוססת לינוקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פייסבוק

עובדי הרשת החברתית זוכים לבחור, עם תחילת העבודה בחברה, בין מחשב מקבוק של אפל או לפטופ מסדרה T של Lenovo, ולצדו אייפון או סמארטפון אנדרואיד. מהנדסי התוכנה נהנים בדרך כלל משניים או אפילו שלושה מסכים חיצוניים המחוברים למחשב.

מיקרוסופט

עובדי מיקרוסופט משתמשים באופן כמעט בלעדי במחשבי Lenovo. מתכנתים מקבלים שני לפטופים, האחד מדגם W530 החזק שמשמש לצורך פיתוח ובדיקות, והשני מחשב קל יותר לצורך עבודה משרדית כגון כתיבת מיילים או הכנת מצגות.

אדובי

לחברה שמאחורי פוטושופ רשימה ארוכה של דגמים מהם מוזמנים העובדים לבחור. למתכנתים כוללת הרשימה את דגמי המקבוק של אפל בגרסתם החזקה ביותר, מחשבי סדרה W העוצמתית של לנובו, או תחנות עבודה שולחניות מבוססות Mac Pro או מחשבי Precision של דל.

טוויטר

עובדי הרשת החברתית הזו מסתמכים לחלוטין על הלפטופים של אפל. מתכנתים מקבלים את מחשב המקבוק פרו בגרסאות 13 או 15 אינץ', בעוד שעובדי משרד ומעצבים מסתפקים במחשבי מקבוק אייר קלים וחלשים יותר.

אמזון

ענקית הקניות ברשת מאפשרת לעובדים לבחור בין מקבוק או מחשב מקביל מתוצרת לנובו או HP. בנוסף, יכולים העובדים לבחור האם הם מעדיפים מסך רחב אחד בגודל 34 אינץ', או שני מסכים בגודל 24 אינץ'.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully