וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן ביצועים: אייפון S6 ו-7 נגד גוגל פיקסל XL

אילן גלר

9.10.2016 / 8:28

פיקסל XL קיבל ציונים טובים ביחס למכשירי אנדרואיד אחרים, אך המספרים שלו מחווירים לעומת אייפון 7. לפחות בסינרגיה בין החומרה לתוכנה אפל עדיין מובילה

צילום: מתוך ערוץ היו-טיוב של גוגל, עריכה: אוהד פיטר

במהלך אירוע ההכרזה על מכשיר הסמארטפון החדש שלהם, אנשי גוגל לא היססו לעקוץ את אפל שוב ושוב ולמצב את מכשיר הפיקסל והפיקסל XL כמתחרים ישיר לאייפון 7. אך כעת הגיע תורם של אנשי אפל לחייך - מבחני הביצועים הראשונים המשווים בין המכשירים, מבהירים כי לפחות בתחום כוח העיבוד, אפל פתחה פער שאותו גוגל מתקשה לצמצם כעת.

לפי הביצועים שנמדדו במהלך המבחן המקובל של Geekbench, רשם פיקסל XL (שמפרט החומרה שלו זהה לחלוטין לזה של פיקסל הרגיל, והוא מצויד רק במסך גדול יותר) ציון של 4100 בביצועי מעבד מרובה ליבות, ו-1580 בביצועי ליבה יחידה. אלו נתונים טובים ביחס למכשירי אנדרואיד אחרים, אך הם מחווירים לעומת האייפון 7 שהגיע לציון של 5600 בביצועים מרובי ליבות, ו-3430 עבור ליבה יחידה.

למעשה, גם מכשירים ותיקים יותר של אפל, כמו אייפון 6S ואייפון SE, המבוססים שניהם על אותה ערכת שבבים, מציגים ביצועים טובים יותר מאלו של הפיקסל (או כל מכשיר דגל אחר בשוק). כמובן שהמספרים הללו מעידים על יכולת תיאורטית שלא בהכרח משתקפת בחוויית שימוש טובה יותר, אך הרושם הוא שאפל עדיין מחזיקה ביתרון מוצק בכל הקשור לתאימות ויעילות החיבור בין תוכנה וחומרה במכשיריה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנתונים של מכשיר הפיקסל XL במבחן הביצועים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנתונים של אייפון 7 ואייפון 7 פלוס במבחן הביצועים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיקסל XL - מכשיר חדש ומסקרן./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully