וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להאזין למוזיקה ביוטיוב בסמארטפון תוך כדי גלישה? עכשיו זה אפשרי סוף סוף!

יניב אביטל, גיקטיים

19.9.2016 / 7:53

למעשה, השדרוג הזה רלוונטי לכל משתמשי גרסת המובייל של דפדפן כרום ולא רק למשתמשי אנדרואיד, אבל עבור מי שכרום הוא דפדפן ברירת המחדל שלו, השדרוג הקטן הזה יאפשר סוף סוף להאזין למוזיקה ביוטיוב ברקע מבלי להשאיר את החלון או האפליקציה פתוחים

צילום מסך

(בסרטון: דפדפן כרום לפני השדרוג)

כמה פעמים ניסיתם להאזין למוזיקה ביוטיוב דרך הסמארטפון רק כדי לגלות שאתם לא יכולים לעבור לאפליקציה אחרת, לגלוש לאתר אחר או אפילו לכבות את המסך? אז תשמחו לדעת שבגרסת הבטא החדשה של כרום לסמארטפון יש כמה פיצ'רים חדשים, בהם האפשרות להאזין לאודיו ברקע.

גרסת 54 בטא של כרום תאפשר להמשיך ליהנות מנגינה של אודיו ברקע ותציג כפתור לנגינה ולעצירה של המוסיקה בווילון ההתראות. בדיקה של הפיצ'ר הראתה שהוא עובד מצוין גם באתרי וידאו כמו יוטיוב וגם באתרים שמנגנים רק אודיו כמו למשל SoundCloud.

שימו לב שברגע שתעברו לאפליקציה אחרת, האודיו ייפסק, אולם בניגוד למצב כיום, תוכלו להמשיך לנגן את השיר על ידי גלילה למטה של וילון ההתראות ולחיצה על Play. האפליקציה של יוטיוב עדיין לא מאפשרת לנגן אודיו ברקע מה שהופך אותה לפחות אטרקטיבית מהדפדפן.

האזנה למוזיקה ברקע. גיקטיים, צילום מסך
להאזין למוזיקה ולגלוש במקביל?/צילום מסך, גיקטיים

מה עוד חדש?

גוגל עיצבה מחדש את מסך הבית בעת פתיחת טאב חדש. כמובן שגם בעיצוב החדש תראו את הלוגו של גוגל וחלונית החיפוש שלה במרכז, אולם האייקונים של האתרים האחרונים שבהם ביקרתם ולשונית המועדפים נעלמו. לעומת זאת אם תחליקו את האצבע מלמטה תוכלו לראות כ-10 המלצות קריאה עם לינקים למאמרים שגוגל חושבת שיעניינו אתכם.

כל טאב בכרום הוא למעשה גרסה עצמאית לגמרי של הדפדפן, כך שאם למשל אתר אחד גורם לכרום לקרוס, רק אותו טאב יקרוס ושאר הטאבים ימשיכו לפעול כרגיל. בזכות ה-BroadcastChannel API יוכלו טאבים להעביר ביניהם נתונים בעזרת JavaScript. כמובן שכדי למנוע זליגה של מידע מאתר אחד לאתר אחר, האפשרות הזו מוגבלת רק לטאבים בתוך אותו אתר.

>> פורסם במקור באתר גיקטיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • כרום
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully