וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה קליקים: כך תמנעו מווטסאפ לחלוק את המידע שלכם עם פייסבוק

אילן גלר

28.8.2016 / 8:27

אם למקרה תהיתם איך זה שווטסאפ עדיין מגיעה בלי פרסומות, אז פייסבוק מיהרה להזכיר לכולנו בימים האחרונים שמבחינתה - המשתמשים זה המוצר. את הפרסומות היא כבר תדחוף לנו בפייסבוק

צילום מסך

(בסרטון: איך מתקינים ווטסאפ במחשב?)

בימים האחרונים נחרדו משתמשי אפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ לגלות כי לאחר שבמשך שנתיים הקפידה פייסבוק לשמור על הפרדה כמעט מוחלטת בין מאגר הנתונים שלה ובין זה של אפליקציית המסרים, אותה רכשה תמורת כ-19 מיליארד דולרים, הודיעה החברה כי בקרוב תחל לשאוב נתונים.

הנתונים אותם פייסבוק תיקח מווטסאפ כוללים מספרי טלפון ופרטי משתמש, עם מי כולנו מדברים, באילו קבוצות וכמה פעמים ביום. כל המידע הזה ישמשו אותה כדי להציג לנו פרסומות אישיות יותר, וכמובן לדעת עלינו הרבה יותר.

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
נו, זרוק איזה עצם. על מה הוא מדבר עם חברים?/ShutterStock

זה אומר למשל שאם אתם מתכתבים עם בני משפחה ומציינים משהו שאתם אוהבים, תיאורטית פייסבוק יכולה לשמור את פרט המידע הזה ולהציע לכם פרסומות של מוצרים דומים. פייסבוק יודעת על המשתמשים שלה הרבה מאוד, והמהלך הזה צפוי להגדיל את מאגר המידע שלה בצורה משמעותית.

אם לא בא לכם לשתף פעולה עם השינוי הזה, פייסבוק עדיין מאפשרת לכם לבחור שלא לחלוק עמה את פרטי המשתמש שלכם. או ככה לפחות היא טוענת בעת ההסכמה על תנאי השימוש החדשים. הדרך הקלה ביותר לסרב לשינוי היא לבחור באפשרות "פרטים נוספים" (Read More) ברגע שתנאי המשתמש החדשים מופיעים בתוך האפליקציה, ואז לבטל את האפשרות "Share my WhatsApp account information with Facebook".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברגע שאתם רואים את ההודעה הזו, לחצו על "פרטים נוספים", לפי האישור./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כבר מיהרתם לאשר את התנאים מבלי לקרוא על מה אתם חותמים (אל תרגישו רע, זה מה שרוב המשתמשים עושים), אתם עדיין יכולים להתחרט. היכנסו להגדרות האפליקציה, בחרו באפשרות הגדרות חשבון (Account), ואחר כך בטלו את האפשרות "Share my account info". יש לכם 30 יום לעשות זאת בטרם החשבון שלכם ישותף עם פייסבוק ללא דרך חזרה, כך שכדאי להזדרז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם אישרתם בטעות, יש לכם 30 יום לבטל את שיתוף המידע ולקוות שפייסבוק באמת מכבדת את זה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully