וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר החדש של פייסבוק לייב הוא כנראה גם המגניב ביותר עד היום

אילן גלר

21.8.2016 / 9:11

במהלך השבועות הקרובים ייתכן שתתקלו בפיצ'ר חדש ומגניב - שידור משני מקורות שונים המופיע על מסך מפוצל. ואם לא אז בטוח תתקלו בזה בעוד חודש או חודשיים

צילום מסך

אם אתם ממעריצי שידורי הווידאו החיים בפייסבוק, במהלך השבועות הקרובים ייתכן שתתקלו בפיצ'ר חדש ומגניב - שידור משני מקורות שונים המופיע על מסך מפוצל, ומאפשר גם שיחה בין המשתתפים - ממש כמו דיווח חי מכמה מוקדי שידור שונים בחדשות.

בפייסבוק הכריזו על החידוש הזה כבר בחודש יוני האחרון, אך עד כה לא היה ברור מתי נראה אותו בפעולה. כעת מוכנה פייסבוק להציג את השידור המפוצל, אך בינתיים רק למשתמשים מפורסמים (לפי שיקול דעתה של הרשת החברתית, כמובן) המשתמשים באפליקציית Facebook Mentions.

בהמשך מתכוונת פייסבוק להציע את השירות גם למותגים מסחריים גדולים המנהלים עמודים פופולריים, ולקראת סוף השנה התכונה תגיע גם למשתמשים פרטיים ברחבי העולם. כך כל אחד יכול למעשה לשוחח עם כל משתמש אחד לעיני כל בשידור חי, ואפילו לקיים ראיון.

"בחודש יוני הכרזנו על תכונה שתאפשר לאנשים להשתמש בפייסבוק לייב על מנת להזמין אחרים לשידור החי שלהם, ולשדר יחדיו במסך מפוצל" נמסר מפייסבוק. "כעת אנחנו מוכנים להשיק את התכונה החדשה הזו... אנחנו מאמינים שהיא תהפוך את השידורים החיים למהנים ואינטראקטיביים יותר, ותפתח אפשרויות חדשות עבור השידור החי".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

צילום קבוצתי סמארטפון. ShutterStock
שידור חי מכמה מוקדים - פייסבוק מהמרת שזה יהיה הדבר הגדול הבא ברשת החברתית./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully