וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנדרואיד לכרום: חמשת המשחקים הסודיים הכי טובים של גוגל

אילן גלר

6.7.2016 / 10:22

משחק הדינוזאור בדפדפן כרום, שובר לבנים בגוגל תמונות, פקמן בחיפוש, מחבואים באנדרואיד ועוד. גוגל אוהבת להחביא משחקים במוצריה השונים - קבלו את המיטב

צילום מסך

(בסרטון: פקמן בגרסת גוגל)

ענקית הטכנולוגיה גוגל מקפידה לשלב כמעט בכל מוצריה משחקים סודיים, אליהם ניתן להגיע רק אם יודעים את מילות החיפוש הספציפיות הנכונות, או את שילוב המקשים המתאים. המשחקים הללו יכולים להיות דרך מהנה באופן מפתיע לשרוף כמה דקות משעממות במשרד, ובוודאי משעשע למצוא אותם במקומות הכי פחות צפויים.

משחק הדינוזאור בדפדפן כרום

בוודאי נתקלתם לא פעם בדינוזאור החביב של כרום, המופיע בהודעת השגיאה המדווחת על היעדר חיבור רשת. מתברר שמדובר גם במשחק - פשוט הקישו על מקש הרווח במקלדת בפעם הבאה שתראו את הודעת השגיאה הזו, והדינוזאור יתחיל לרוץ על המסך. הקשה נוספת על הרווח תגרום לדינוזאור לקפוץ מעל קקטוסים ודינוזאורים אחרים, כשהמטרה שלכם היא כמובן לא להתנגש בהם ולרוץ למרחק הארוך ביותר שתוכלו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד שגיאה הופך למשחק./מערכת וואלה!, צילום מסך

אטארי קלאסי בגוגל תמונות

בתוך מנוע חיפוש התמונות של גוגל מסתתר משחק שכולו מחווה ללהיט הארקייד הקלסי "Breakout" של אטארי - המשחק בו אתם מקפיצים כדור לעבר מלבנים עד שכולם נעלמים מהמסך. אם אתם רוצים לשחק, פשוט הקישו את המילים Atari Breakout בשורת החיפוש של גוגל תמונות, והמשחק מיד יעלה על המסך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלאסיקה./מערכת וואלה!, צילום מסך

פקמן בחיפוש גוגל

אתם בוודאי מכירים את פקמן, אחד הלהיטים הדיגיטליים הראשונים בהיסטוריה. מתברר שלגוגל יש גרסה שלו שרצה כולה בתוך הדפדפן. רוצים לנסות? כנסו למנוע החיפוש של גוגל, והקישו את המילים google pacman. המשחק הזה פותח במקור לכבוד יום הולדתו של המשחק ב-2010, אך עדיין ניתן לשחק בו. גוגל אפילו הרחיבה את לוח המשחק כך שכעת הקירות מרכיבים את המילה "גוגל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו יותר קלאסי./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחבואים באנדרואיד

זה לא ממש משחק, אבל זה עדיין טריק חמוד. כל אחת ואחת מגרסאותיה של מערכת ההפעלה אנדרואיד כוללת את הלוגו הרשמי של אותה גרסה במיקום חבוי. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם להיכנס לתפריט ההגדרות של המכשיר, לאפשרות "אודות" (About Phone), ואז למצוא את השדה בו רשומה גרסה מערכת ההפעלה המותקנת על הסמארטפון שלכם ולהקיש עליה כמה פעמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא משחק - אבל סוד חמוד./מערכת וואלה!, צילום מסך

פלאפי דרויד באנדרואיד

אם הצלחתם למצוא את לוגו מערכת ההפעלה לפי ההוראות בסעיף הקודם, תוכלו לנסות משחק בשם "פלאפי דרויד" שהוא כמובן מחווה ללהיט פלאפי בירד שכבש את מסכי הסמארטפון לפני כשנתיים. אם המכשיר שלכם מבוסס על גרסת לוליפופ (אנדרואיד 5) או מרשמלו (אנדרואיד 6), פשוט הקישו על לוגו מערכת ההפעלה כמה פעמים, ואז החזיקו אותו ואל תעזבו. המשחק הסודי אמור להתחיל לפעול. הבעיה היחידה היא שיש מכשירים עם ממשקים שונים ולא בעולם ניתן להגיע למשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תמיד זה עובד, אבל שווה לנסות למצוא אותו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully