וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילי צה"ל עמדו שעות בשמש - כמחווה ליו"ר גוגל

21.6.2016 / 18:13

כחלק מביקור המשלחת של ענקית האינטרנט מעמק הסיליקון בישראל, החבורה הגיעה גם לבסיס חצרים, שם חיכתה להם הפתעה שהצליחה להרתיח את הגולשים

אריק שמידט, יו"ר גוגל, הגיע לביקור בישראל בשבוע שעבר, יחד עם בכירים נוספים בחברת אלפבית (חברת האם של גוגל). במהלך הביקור ביקרה החבורה מעמק הסיליקון גם בבסיס חיל האוויר בחצרים, שם חיכתה להם הפתעה פרובינציאלית במיוחד - תרגילי סדר של חיילי הבסיס, שיצרו את המילה Google.

כפי שחשפה הכתבת הצבאית של רשת ב', כרמלה מנשה, אמש - החיילים לא ממש הבינו כי מדובר במחווה והם נאלצו להתייצב במסלול ההמראה לצד שני מטוסים בצהרי היום, בחום עז, כשהשמש קופחת מעל ראשיהם.

בדובר צה"ל מיהרו להגיב שהיוזמה הגיעה מהבסיס עצמו וכי הלקחים יופקו אחרי שהסיפור יתוחקר אך ברשת החברתית לוחות הזמנים מעט שונים. חברת הכנסת שלי יחימוביץ (המחנה הציוני) מיהרה להשתלח בפוסט ארוך שזכה תוך שעות ספורות לאלפי לייקים ומאות שיתופים.

רוב המגיבים לפוסטים השונים בנושא הצליחו לשמור על קונצנזוס סביב העובדה כי מדובר בניצול לא יאה של חיילי צה"ל, ורבים כינו את המעשה "ביזיון". אחרים קראו לשפוט את המפקדים ששלחו לשם את החיילים ואילו מעטים מהגולשים בחרו לספר כמה קשה להם היה בצבא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

וכמובן שגם הממים לא איחרו להגיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully