וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: השירות הישראלי שעוקף את החסימה של פייסבוק ועוד

20.5.2016 / 6:40

הולה מסייעת לוויטנאמים להתגבר על הצנזורה הממשלתית, מוביט תשנע את ההמונים באוניברסיטת ריו בזמן שלייביו ישדרו את המשחקים, זומי תסייע לכם למצוע דירה וג'ולבוקס מציעה לכם לעצב תכשיטים לבד

סטארט אפ. ShutterStock
אז מה חדש בהיי-טק הישראלי?/ShutterStock

עוקפים את הצנזורה

וייטנאם חסמה בסוף השבוע האחרון את הגישה לפייסבוק ולפי הדיווחים של אנשי הולה, האזרחים השתמשו בטכנולוגיה הישראלית על מנת לעקוף את החסימה. יותר מ-200 אלף וייטנאמים התקינו השבוע את התוסף של ספקית ה-VPN הפופולארית כדי להילחם בצנזורה ולקבל גישה לרשת החברתית.

ההחלטה לחסום את פייסבוק ואת אפליקציית שיתוף התמונות אינסטגרם הגיעה לאחר שמתנגדי המשטר ניסו להתאגד במטרה למחות על אסון סביבתי חמור שנגרם, לטענתם, על ידי הממשלה הווייטנאמית וחברת "פורמוסה פלסטיק" הטייוואנית. המשבר גרם ככל הנראה למותם של מספר רב של דגים במהלך חודש אפריל.

עוקפים את הפקקים

Moovit הישראלית נבחרה לאפליקציה הרשמית של עיריית ריו דה ז'ניירו, לניווט בתחבורה הציבורית בזמן המשחקים האולימפיים שייערכו בעיר בחודש אוגוסט. האפליקציה תתעדכן בזמן אמת על אמצעי התחבורה השונים, זמינות השירותים העומדים לרשות הנוסעים, מוקדי התחרויות ושינויים בתנועה. באמצעות האפליקציה ניתן יהיה לתכנן מסלולי ניווט ברחבי העיר ולהתנייד בנוחות מתחרות לתחרות. יותר מ-50 קילומטרים של קווי תחבורה ציבורית חדשים יופעלו בזמן המשחקים ימופו ויוטמעו באפליקציה, לניווט נוח אל התחרויות השונות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוויה אישית

JULBOX הישראלית מאפשרת לעצב תכשיט ייחודי עם אמירה אישית. החזון של מותג התכשיטים הצעיר הוא לאפשר ללקוחות לעצב תכשיט ייחודי ולקחת חלק בחוויה יצירתית ואישית בתהליך העיצוב. המערכת חכמה ופשוטה והתכשיטים עשויים מפליז בציפויי זהב וכסף. הם מצופים בציפוי עבה במיוחד, שמבטיח עמידות לאורך זמן, ומלוטשים בעבודת יד ובגימור איכותי. המחיר אחיד לכל העיצובים, ולרגל ההשקה עומד על 139 שקלים (כולל שליחות עד הבית תוך 10 ימים).

שידורים חיים

ישראלית נוספת באולימפיאדת ריו 2016 - חברת לייביו תביא את המשחקים האולימפיים בשידור חי לכל מקום בעולם. החברה תספק פתרונות שידור לגופי מדיה מכ-80 מדינות באמצעות יותר מ-300 יחידות לייביו. לקוחות לייביו באולימפיאדת ריו כוללים רשתות חדשות, סוכנויות ידיעות, תחנות מקומיות, ורשתות שידור באינטרנט, כמעט מכל מדינה המשתתפת במשחקים האולימפיים. צוותי התמיכה של לייביו יהיו פרוסים בכל מוקדי התחרויות ויגישו תמיכה טכנית 24/7 ללקוחות החברה בכמה שפות במהלך האולימפיאדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל בית צריך מרפסת

האפליקציה החדשה Zoome אמורה להפוך את החיפוש אחר דירה למכירה או להשכרה בכל מקום בארץ לפשוט וקל. היא מבוססת על מפות גוגל, ומאפשרת לקבל תוך כמה שניות את כל המידע הנדרש לקנייה או למכירה של נכס. האפליקציה אמורה לחסוך זמן מיותר בחיפוש מידע באינטרנט על מחירי נכסי נדל"ן, ביצוע עצמאי של השוואות מחירים, פנייה מייגעת לאינספור מתווכים וסיורים מתישים באזורים בהם מעוניינים לשכור או לקנות דירה או נכס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סטארט אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully