וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשיורים קליע לתוך קנה של רובה? צפו

אילן גלר

10.1.2016 / 6:09

כבר ראינו בכמה סרטים הוליוודיים מה לדעתם קורה כשיורים קליע ישירות לתוך קנה של רובה אבל הפעם זו הזדמנות לגלות באמת מה קורה. רמז: הם לא טעו שם בהוליווד

צילום מסך

בערוץ היוטיוב FulMag, המוקדש לענייני נשק ותחמושת, החליטו לערוך ניסוי יוצא דופן: מה יקרה לרובה אם יירו קליע ישירות לתוך הקנה שלו? זה אומנם לא תסריט שסביר שיתרחש סתם כך, אך עדיין שאלה מסקרנת מספיק בכדי להפוך לסרטון ויראלי עם עשרות אלפי צפיות.

ההכנות לניסוי דרשו יצירת מתקנים ייחודיים להעמדת שני כלי הנשק, כך שניתן יהיה לקלוע בדייקנות לתוך קנה הרובה. גם מצלמה איכותית, המסוגלת לתעד את המתרחש בהילוך איטי, הוצבה במרחק בטוח כדי שנוכל לראות מה בדיוק קרה בפרק הזמן הקצר הזה של שברירי שנייה. עם תום התכנונים, הגיעה העת לניסוי עצמו, ובפעם הראשונה שהוא נערך חדר הקליע ללוע הקנה ופירק חלקים שונים מהרובה בעת מעופו.

זה כנראה לא הספיק ליוצרי הסרטון, שהחליטו לחזור על הניסוי בשנית. בפעם השנייה, התוצאות היו הרבה יותר דרמטיות: הקנה התפרק לחלוטין מהרובה, ועפו ממנו חתיכות ושברים שונים. אין כל ספק שהוא יצא לחלוטין משימוש לאחר המאורע. ומה אנו לומדים מכל זה? בעיקר שבצילום בהילוך איטי אפשר לראות דברים ממש מגניבים אבל גם שלגמרי אפשרי להשבית רובה אם יורים לעברו קליע מדויק במיוחד.

קליע נורה לתוך קנה. צילום מסך
הפוך, גוטה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully