וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אחריותכם בלבד: 6 ביטויים שאתם ממש לא רוצים לחפש בגוגל תמונות

12.1.2016 / 6:21

יש לא מעט דברים מחרידים באינטרנט, אבל ששת הביטויים הבאים יגרמו לכם לקום מהמחשב ולשקול מחדש את החיבור שלכם לרשת. אל חשש: את הסרטונים הכי מגעילים באינטרנט חסכנו מכם

צילום מסך

(בסרטון: אנשים מגיבים לאחד הסרטונים הדוחים ברשת)

האינטרנט, כידוע, מכילה לא מעט מידע; בחלק מהמידע הזה תיתקלו במהלך שיטוטיכם השגרתיים אבל את חלק מהדברים שניתן למצוא בקלות בגוגל תצטערו שאי פעם ראיתם. כל אחד מהביטויים הללו יעוררו אצלכם תגובה פיזיולוגית לא רצונית - מגועל עד חרדה.

Trypophobia

טרייפוביה היא פחד בעיקר מתבניות לא רגילות של חורים. במקרה של החיפוש הזה, תקבלו תמונות של איברי גוף מחוררים מפציעות שונות ומשונות וכתוצאה ממפגשים לא נעימים עם חרקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

Circle jerk

צמד המילים הללו מתאר אקט מיני שיתופי (בהיעדר הגדרה אחרת), במהלכו חבורה של גברים עומדים במעגל ומענגים את עצמם או אחד את השני, בהתחשב במגבלות המיקום.

Acariasis

אקריאסיס זה זיהום הנובע מאקרית - חרק קטן הדומה לקרציה. אקרית הדמודקס אחראית לבעיות עור אצל כלבים וחיות מבויתות אחרות, ותמצאו לא מעט תמונות מחרידות של עבודתה בחיפוש מהיר.

Lemon Party

בהיעדר הגדרה טובה יותר, ניתן לומר שזה פשוט ביטוי המתאר אורגיה של זקנים. תחליטו אתם האם מתחשק לכם להצטרף לחגיגה בגוגל.

Soggy biscuit

הביסקוויט הלח הוא משחק אוננות מחריד, במהלכו חבורה של בחורים שופכים את זרעם לשווא על חתיכת ביסקוויט והאחרון שמגיע לשם - צריך לאכול אותו.

Skin condition

מחלות עור הן כנראה מהמחלות הכי פחות פוטוגניות. חיפוש מהיר של המושג הכללי בגוגל תמונות יספק לכם הצצה לכמה מהתמונות הנוראיות שתראו. אפילו הבזק של שנייה יחקק בזיכרונכם.

יש לא מעט שמות מפורסמים של סרטוני הלם כמו "2 בחורות ספל אחד" או "טיובגירל" המציגים אקטים מיניים דוחים הכוללים הפרשות גוף. את אלה לא נשלח אתכם (לא) לחפש מאחר ומדובר בתוכן ספציפי ולא בתופעה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully