וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמנתם שזה אמיתי? סיפור השיימינג וניסיון ההתאבדות שסחף את פייסבוק

29.11.2015 / 9:09

"אם מישהו נפגע - אני מתנצל מעומק לבי. לא התכוונתי לפגוע באף אחד", הבהיר הבוקר הכותב רן אפלברג, שאחד מסיפוריו - על שיימינג וניסיון התאבדות של בתו המתבגרת - הצליח להסעיר את הרשת החברתית. צפו בו בראיון לאולפן וואלה! NEWS

מערכת וואלה!

הסופר רן אפלברג, זכה להפוך לדבר הכי ויראלי בפייסבוק בסוף השבוע האחרון, בזכות הסיפור האחרון שלו, שזכה לכמעט 50,000 לייקים ויותר מ-14,300 שיתופים. למעשה, הסיפור נגע בכל כך הרבה אנשים שהוא החל לחטוף אש על כישורי ההורות שלו מהורים זועמים, והמון חיבוקים מגולשים שהתרגשו והאמינו שמדובר בסיפור אישי אמיתי.

לאורך פוסט, לא קצר במיוחד, כתב אפלברג על בתו בת ה-16 וחצי, שניסתה ליטול את חייה לאחר שסרטון שלה מקיימת אקט מיני עם ילד בכיתה החל להסתובב בווטסאפ בין התלמידים: "כששירתי בלבנון ירו עלי מכל עבר ועדיין - אין דבר מפחיד יותר מלשבת מחוץ לטיפול נמרץ ולא לדעת האם הבת שלך תחיה ולמה היא ניסתה למות", כתב אפלברג. למרבה הצער, במקרים כאלה נתקלנו לא מעט אבל המקרה הספציפי הזה הוא מומצא לחלוטין (המלצה שלנו: תקראו את כל הסיפור - רק תזכרו שזה פרי דמיונו של כותב מוכשר).

הסיפור

גפן, המתבגרת שלי, הלב שלי, חיי, בלעה את כל כדורי השינה של נוגה, אשתי, והלכה לישון.נוגה ואני רקדנו באותו זמן בחתונה ש...

Posted by ‎רן אפלברג‎ on Saturday, November 28, 2015

לפנות בוקר פרסם אפלברג הבהרה והתנצלות: "אתמול, אחרי השקיעה, כבכל שבת, פרסמתי סיפור על משפחה שכמעט התרסקה בגלל אסון סלולרי. בדקתי איך הקוראים מגיבים לסיפור ואז התקלחתי, נכנסתי לאוטו ונסעתי חזרה מביתה של חברתי, שגרה ליד הכנרת, אל ביתי ברמת גן. כשיצאתי מהמכונית חיכו לי עשרות שיחות טלפון שלא נענו - ממערכות עיתונים, חדשות, תכניות רדיו, בוקר, ערב - כולם רצו לראיין את האבא שכתב את הסטטוס על הבת שלו. מפוחד ומבולבל עליתי הביתה, פתחתי מחשב והתברר שהסיפור שכתבתי נהיה ויראלי בטירוף".

אחרי פוסט ארוך של הבהרה והתנצלות סיכם אפלברג: "זה לא עמוד מתיחות. זה עמוד שבו אני מפרסם סיפורים קצרים שאני כותב. לפעמים טובים יותר ולפעמים פחות ואין לי עניין לעבוד על אף אחד. אז אם מישהו נפגע - אני מתנצל מעומק לבי. לא התכוונתי לפגוע באף אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ההתנצלות

כל מוצאי שבת, אחרי השקיעה, כבר שנתיים-שלוש בערך (עם פה ושם הפסקה לחופשה)אני מפרסם סיפורים בדף האישי שלי בפייסבוק.ובכל...

Posted by ‎רן אפלברג‎ on Saturday, November 28, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully