וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הצעירה ממשיכה לחשוף את השקרים של אינסטגרם

אילן גלר

12.11.2015 / 11:23

אחרי שחשפה את תעשיית החיוכים והבגדים ברשת החברתית לשיתוף תמונות, כעת מספרת אסנה או'ניל על ההצעה שקיבלה לזוגיות מקוונת מזויפת כדי להגדיל הכנסות. לדבריה, היא סירבה אבל זוגות אינסטגרם רבים עושים זאת רק בשל רדיפת בצע

צילום מסך

הדוגמנית האוסטרלית, אסנה או'ניל, שהחליטה לאחרונה לשבור את הכלים ולחשוף את השקרים מאחורי עולם הזוהר של סלבריטאי אינסטגרם, מוסיפה לפרסם עוד פרטים אודות האמת מאחורי תעשיית הפרסום וההצלחה ברשת החברתית. הפעם היא מספרת על תופעת הזוגות המזויפים - זוגיות פיקטיבית שכל מטרתה היא לצבור לייקים ומזומנים.

או'ניל מספרת כי בזמן שיא תהילתה בתור פנים יפות באינסטגרם, יצר עמה קשר דוגמן מפורסם שהציע לה לחבור ולהקים זוגיות פיקטיבית כזו. בתחילה סברה כי הוא באמת מחזר אחריה, אולם לאחר שיחת טלפון אחת כוונותיו האמיתיות הובהרו: הוא רצה שהשניים יקיימו זוגיות פומבית ומתוקשרת ככל האפשר, וזו תזכה אותם לדבריו בטיסות חינם ליעדים אקזוטיים ומיליוני עוקבים.

"הוא סיפר לי על זוגות אחרים שעשו את זה", סיפרה אסנה. "הטענה הייתה שאם נהפוך לזוג, נוכל להקפיץ את כמות העוקבים שלנו, להכין סרטוני וידאו לוהטים ליוטיוב ולהרוויח המון כסף. לדבריו בתעשייה שלנו זה בהחלט לא דבר חדש וכדאי שאחשוב על זה כהצעה עסקית".

או'ניל בחרה בסופו של דבר לסרב להצעה, ואף נדהמה כי אדם יכול להשתמש ברגשות באופן ציני כל כך. עם זאת, היא עדיין מסרבת לפרסם את שמו של הדוגמן, ואת זהות הזוגות האחרים שאותם הוא ציין כדוגמה ליחסים פיקטיביים לחלוטין למטרות רווח בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully