וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה היא מרוויחה מהסרטונים המוזרים האלה ביוטיוב

19.10.2015 / 6:21

עשרות אלפי גולשים עוקבים אחרי "ג'ן נערת החווה", שיורה באקדחים, חוטבת עצים, נוהגת במהירות, מטילה גרזנים, מלטפת ושוחטת חזרזירים, מושכת טרקטורים ועוד - והכול לעיני המצלמה. היא אמנם לא בראש טבלת המרוויחים של יוטיוב, אבל היא עושה כסף לא רע

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

השבוע גילינו כמה מיליונים מרוויחים כוכבי יוטיוב הפופולריים ביותר בעולם, אבל יש לא מעט אנשים שמרוויחים סכומים יפים (אמנם קטנים משמעותית) גם מבלי להיות בעשירייה הראשונה. אז כמה כסף אפשר להרוויח משחיטת חיות משק בבגד-ים? ג'ניפר סוסייר בת ה-49 טוענת שהיא מרוויחה 100 אלף דולר מסרטוני היוטיוב שלה, בהם היא מבצעת מבחר של מטלות ועבודות חווה - בעודה לבושה, כאמור, בביקיני.

האם לשניים, המתהדרת בגזרה מרשימה, ידועה בשם הבמה "ג'ן נערת החווה", והיא הצליחה לסחוף אחריה קהל עוקבים ומעריצים בערוץ תחת השם Banshee Moon אותו היא מתפעלת. "נערת החווה היא אישה יפהפיה, בכושר, חמה וידידותית", נכתב בתיאור הערוץ, "בת כמעט 50, היא מהווה השראה לרבים שרוצים אורח חיים מהנה, פעיל ובריא אחרי גיל 40".

הערוץ החל את דרכו בשנת 2012 וכיום עוקבים אחריו יותר מ-46 אלף גולשים, הנהנים לצפות בג'ניפר יורה באקדחים, חוטבת עצים, נוהגת במהירות, מטילה גרזנים, מלטפת ושוחטת חזרזירים, מושכת טרקטורים ועוד. לצד התחביבים הנורמליים לחלוטין לאימא בגילה, כולל הערוץ סרטוני בחירה ומדידת בגדי-ים והלבשה תחתונה, הקריטיים ככל הנראה גם הם לעבודת המשק. ואנחנו חשבנו שלדוד משה יש בסיס מעריצים רחב.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully