וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה העמוד הסקסיסטי ביותר ביוטיוב?

אילן גלר

16.10.2015 / 15:29

חשבתם שתותח דובוני הגומי שיורה בהילוך איטי על ישבן של בחורה חטובה זה הדבר הכי מחפיץ שאפשר לעשות ביוטיוב? אז מתברר שלחבר'ה שהגו את הסרטון הזה יש ערוץ שלם מלא בקטעים דומים. בסרטון האחרון הם פשוט מרחו עליה שוקולד

צילום מסך

רבים מהערוצים הפופולריים באתר שיתוף הווידאו יוטיוב משקיעים זמן, מחשבה ולא מעט כסף ביצירת תוכן שלא היה מבייש ערוץ טלוויזיה מקצועי; My Rules Media הוא בהחלט לא ערוץ כזה, למרות איכות הצילום והעריכה. עורכיו סבורים שהם מצאו דרך פשוטה הרבה יותר לצבור מיליוני צפיות: סקס, סקס ועוד סקס.

לרוב הסרטונים של הערוץ מתכון פשוט מאוד: דוגמנית בלבוש מינימלי, חפצים שונים שניתן להשליך עליה, ומצלמה המסוגלת לצלם וידאו בהילוך איטי במיוחד. לאחר שכבר זרקו על הדוגמנית סוכריות מסוגים שונים, פיצה ונצנצים, החליטו ב-My Rules Media לקחת צעד אחד נוסף ובסרטון האחרון שהעלו הם פשוט מורחים על ישבנה שוקולד.

מה בדיוק זה אמור להביע? האם יש איזה מסר שהסרטון הזה מתכוון להעביר? קשה להאמין שהמטרה כאן היא משהו מעבר לצבירה מהירה של צפיות ביוטיוב, הן מצד גולשים שתוכן כזה נראה להם לגיטימי ומעניין, והן מצד אלו שרק יגיעו על מנת להגיב לו בביקורת תקיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully