וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הדור הבא של לוחמי הסייבר של ישראל

31.7.2015 / 6:05

בשנה הבאה ישולבו צעירים וצעירות רבים במערך ההגנה המקוון של צה"ל. חלק מהם יגיעו מתכנית הסייבר הלאומית "מגשימים", שקיימה השבוע סימולציה של מתקפת סייבר על תשתית האינטרנט של ישראל

צילום מסך

הדור הבא של מומחי אבטחת המידע של ישראל כבר כאן: בלילה שבין שלישי לרביעי נערך בכפר הנוער רזיאל בהרצליה אירוע מיוחד במינו - תחרות סייבר סודית שנמשכה אל תוך הלילה, המדמה מתקפת מקוונת כוללת על מדינת ישראל.

עם המתקפה המדומה הזו נדרשו להתמודד בני נוער ממחנה הקיץ של תכנית הסייבר הלאומית "מגשימים", שמובילים קרן רש"י ומשרד הביטחון. החניכים התחלקו לקבוצות וניסו טקטיקות שונות להתמודדות עם ארגון טרור תיאורטי המשתלט על תשתית האינטרנט של ישראל, במטרה להפילה.

הטוויסט בעלילה: בני הנוער מכל הארץ שהגיעו לאירוע חשבו שהם מגיעים לטקס סיום סטנדרטי של מחנה הקיץ בו השתתפו, כשאזעקה הושמעה ומבזק חדשות מיוחד בהשתתפות יונית לוי בכבודה ובעצמה (טוב, בערך) הוקרן והזניק את המשימה, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

תכנית הסייבר הלאומית מיועדת לנוער מצטיין מהפריפריה, בכיתות י'-י"ב, ומכשירה אותם בתחום לימודי המחשב, התכנות ועולם הסייבר. לדברי רעיה ברוק, מנהלת התכנית, מטרת המסגרת היא לעודד את הצעירים היוצאים ממערכת החינוך בפריפריה להשתלב בעתיד בתעשיות ההיי-טק המקומיות "ולהביא את הילדים לשירות משמעותי בצה"ל - בדגש על יחידות טכנולוגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully