וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש: רוסיה נגד סופר מריו, גוגל וההיגיון הבריא

אילן גלר

21.7.2015 / 5:44

במסגרת מאמצים של משרד הפנים הרוסי, הוגשו סרטוני תעמולה רבים המציגים את מאמצי המערב לחבל במשטרו של פוטין. בין כל הקטעים, צץ אחד הזוי במיוחד השם על הכוונת את השרברב המשופם המיתולוגי של נינטנדו

צילום מסך

משרד הפנים הרוסי ערך לאחרונה תחרות בין עובדיו, וקרא להם ליצור סרטוני וידאו נגד תופעות של קיצוניות פוליטית, או ברוסית מדוברת של ימינו - נגד ניסיונות לבקר את משטרו של פוטין בפומבי. בין הסרטונים שעלו לשלב הגמר בתחרות הזו נמצאת היצירה הביזארית הזו, שמציבה את ממשלת רוסיה בעימות ראש-בראש מול סופר-מריו, השרברב המפורסם ממשחק הווידאו המיתולוגי של נינטנדו.

בגרסה הרוסית, מריו הוא לא פחות מניאו-נאצי וחבר כת השטן, המנסה לחפש באמצעות גוגל (הסוכן האמריקני) כיצד הוא יכול "לייצר פצצת אטום בבית". ממשלת רוסיה החביבה מצליחה לאתר את החיפוש הזה ולהפיל את האתר בטרם מריו שם את מפתח הברגים שלו על המידע המסוכן, מה שגורם לו להתקף זעם יוצא דופן. חובב הפטריות המשופם מצדו דורס את החוק ומצייר צלבי קרס בכל רחבי העולם הצבעוני. בשלב זה, נעצר מריו על ידי כוחות המשטרה.

לדעת השופטים, הסרטון הלא מאוד עדין הזה מייצג רמה גבוהה של יצירתיות וכישרון בקרב עובדי משרד הפנים, והם מרוצים מאוד מהרמה הכללית בתחרות. לא ברור עדיין איזה שימוש בדיוק יעשה בסרטונים הללו, אם כי סביר להניח שמשלם המיסים הרוסי כבר נשא בעלות הפקתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully