וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דברים מגניבים שלא ידעתם שאפשר לעשות בגוגל

20.7.2015 / 10:40

סיור בארץ התיכונה או בגלקסיה, מתקפת אפסים המשמידה את תוצאות החיפוש שלכם, השוואת קלוריות בין מאכלים, בניית מבנים בלגו מסביב לעולם ועוד. רובנו משתמשים במנוע החיפוש הפופולרי בצורה די שגרתית, וחבל - כי המתכנתים לא מפסיקים להפתיע

צילום מסך

רחב ועמוק הים ששמו גוגל, ולא רק מבחינת תוצאות החיפוש האינסופיות שהוא מכסה; שרתי החברה עצמם מכילים לא מעט "ביצי פסחא" ובונוסים חבויים, שנועדו להמתיק את חווית הגלישה ולעלות חיוך על הפרצוף שלנו. בחרנו עבורכם עשרה מהטריקים והכלים השימושיים, המגניבים והכיפיים ביותר. שימו לב, חלק מהפיצ'רים נגישים רק מהגרסה של גוגל באנגלית, אז פשוט עברו אליה בהתאם במידת הצורך.

ציירו אותיות וסימנים בגוגל טרנסלייט

רוצים לוודא מה משמעות הקעקוע הסיני שעשיתם כשהייתם תחת השפעה כלשהי? פיצ'ר קטן ושימושי בעמוד Google Translate יאפשר לכם לצייר כל סמל או אות, וכמובן מילים וביטויים, והאיור העקום שלכם יתורגם לשפה המבוקשת כמו קסם. בתיבת הטקסט לתרגום, בפינה למטה, תמצאו אייקון של עיפרון, במעבר עם העכבר עליו תופיע האפשרות Turn On Handwriting - לחצו עליה. כעת תוכלו לצייר עם העכבר ולתת לגוגל לפרש את כתב החרטומים שלכם.

היכונו למתקפת האפסים

כאילו מנוע החיפוש של גוגל לא היה דרך אפקטיבית ללכת לאיבוד ולבזבז זמן, הקלדה של צמד המילים Zerg Rush במנוע החיפוש תתחיל משחק קטן בהשראת הגזע החייזרי הרצחני ממשחקי סטארקראפט, הלא הם הז?ר?ג. במקרה זה במקום חייזרים דמויי-זוחלים תותקפו על ידי ערימה אפסים, אותם תצטרכו לתקוף עם סמן העכבר שלכם לפני שיחסלו את כל תוצאות החיפוש שלכם.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקפה בעמוד תוצאות החיפוש./מערכת וואלה!, צילום מסך

חלל, לא הגבול האחרון

אם חשבתי שזה מגניב ללכת עם גוגל סטריט וויו כל הדרך לגן הילדים הישן שלכם (ולגלות שבנו שם סניף של ארומה), חכו עד שתסתובבו עם גוגל קצת בחלל. Google Sky הוא שירות המציע תמונות מרהיבות באדיבות לווייני נאס"א וטלסקופ האבל, בהן תוכלו לצלול בין הכוכבים והפלנטות ולחקור מיליוני גלקסיות מרוחקות מיליוני שנות אור מאתנו. בנוסף תוכלו להאזין שם לפודקאסטים בנושאי חלל ועוד.

תרבות ברזולוציה גבוהה

אם במקרה כל חופשה שלכם כוללת ויתור בלית ברירה על מוזיאון (או תשעה) פשוט מאילוצי זמן ולא כי אתם ברברים חסרי תרבות חלילה, תוכלו תמיד לפצות על הבריחה מהלובר לטובת סייל בזארה בעזרת גוגל. Google Art Project יאפשר לכם לבקר ביותר מ-600 גלריות ברחבי העולם, בהן תוכלו ליהנות מתמונות באיכות גבוהה במיוחד. זה הדבר הכי קרוב לסיור פרטי שתקבלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צאו למסע בחלל./מערכת וואלה!, צילום מסך

בדקו כמה קלוריות יש בפיצה שלכם

יצאתם לבלות ושוב מצאתם את עצמכם מתחבטים בדילמה הנצחית, המבורגר או פיצה? דרך אחת לקבל החלטה, במידה ואתם מנסים לשמור על המשקל שלכם, היא חישוב קלוריות - וגם כאן גוגל נרתמת לעזרת הגולשים, על ידי השוואה בין מאכלים שונים לבחירתכם. חיפוש של Pizza vs Hamburger, למשל, בשורת החיפוש בגוגל יציג בפניכם טבלת השוואה בין שתי האופציות הקולינריות, עם פירוט קלוריות, פחמימות, ויטמינים ועוד.

לגו זה לא רק סרט

קוביות המשחק הדניות ריתקו ילדים הרבה לפני מיינקראפט, והיום ניתן ליהנות מסביבת משחק לגו מלאה גם באמצעות גוגל. Build של לגו ודפדפן כרום יאפשר לכם לבנות כל מה שתרצו מלבני המשחק המפורסמות, לשפר את כישורי הבנייה שלכם באקדמיה, לחלוק את עיצוביכם עם העולם ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנו את העולם מחדש בלגו./מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמן המושלם לטיימר

בין אם אתם צריכים להוציא עוגה מהתנור או מתחילים באימון היוגילאטיס היומי שלכם, לפעמים בן אדם פשוט צריך טיימר בחייו. חיפוש של "10 minute timer", למשל, יעלה בראש עמוד תוצאת החיפוש שלכם טיימר פעיל שסופר לאחור. אם תרצו תוכלו גם להגדיר התראה קולית בסיום הספירה.

גוגל אחד למשול בם ולאתרם

הפרויקט המיוחד הבא של גוגל הוא מסע בארץ התיכונה לרגל סרטי "ההוביט" של פיטר ג'קסון. הפיצ'ר הזה יאפשר לכם לשחק עם אחד מחמשת הצבאות המיתולוגיים בחלק המסיים את הטרילוגיה החדשה, או פשוט לחקור את מפת הארץ התיכונה העשירה. לא לטולקינאים בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסע בארץ התיכונה./מערכת וואלה!, צילום מסך

פנתיאון הדודלים הגדול

מדי יום מקדישה גוגל איור חדש - google doodle באנגלית - שגם משתנה לעתים ממדינה למדינה (חיים נחמן ביאליק, לצורך העניין, קצת פחות מוכר בטימבקטו) ומוקדש לשלל נושאים, מחגים לאומיים, אירועים משמעותיים, ימי הולדת של אישים חשובים ועוד. לעיון בארכיון הדודלים לדורותיהם פשוט לחצו על מקש ה-I'm feeling lucky בלי להקליד כלום בתיבת החיפוש. זו כמובן הזדמנות נהדרת לבקר בדודל הגדול מכולם - הלא הוא פקמן כמובן.

בא לי אטארי

משחק קלאסי נוסף, הזוכה למחווה הוא ברייקאאוט, אליו ניתן לגשת באופן פשוט באמצעות Google Images. בתוך חיפוש התמונות חפשו אחר Atari Breakout וראו כיצד הופכות התמונות הקטנות בתוצאות החיפוש ללבני ברייקאאוט, לפירוקכם בזמנכם החופשי, או מה שנשאר ממנו אחרי הז?ר?גים שהשמדתם.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully