וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביבת הרשת: תיעדה את המהפך מבטטת כורסה לכוכבת יוטיוב בכושר שיא

אילן גלר

20.7.2015 / 9:04

לפני כשנה החליטה אל דרבי הצעירה להפסיק לאכול ג'אנק ולהתחיל לעשות כושר. היא הזמינה את הגולשים להצטרף אליה למסע ששינה את חייה וסידר לה אפילו חוזה דוגמנות

צילום מסך

אל דרבי הבריטית בת ה-19 החליטה לפני כשנה על שינוי קיצוני בחייה - היא הולכת להפוך מבטטת כורסה עצלה, ואכלנית ג'אנק-פוד כפייתית, לבעלת אורך חיים בריא הכולל דיאטה מוקפדת ואימוני כושר כמעט מדי יום. על מנת לעקוב אחר ההתקדמות בתכנית, היא תיעדה עצמה ביומנים וסרטוני וידאו את חלקם היא העלתה לרשת, כדי שכל העולם יוכל לעקוב אחר התקדמותה.

ב-12 החודשים שחלפו מאז, הצליחה דרבי להשיג את כל מה שהיא חלמה עליו, והרבה יותר מכך. הדיאטה ואימוני הכושר עשו את שלהם, ודרבי הפכה לנערה חטובה ושרירית; אולם יותר מכך, עשרות אלפי גולשים הצטרפו למסע שלה בזכות הסרטונים, עקבו אחר העדכונים שלה והפכו אותה לכוכבת רשת. היא אפילו חתמה על חוזה דוגמנות, והחליפה את מסלול לימודי הדרמה, אליו נרשמה טרם החלה בפרויקט חייה, בהכשרה להיות מדריכה בחדר כושר.

"כשהתחלתי לקבל הודעות מנערות שצפו בי וסיפרו כמה השראה הענקתי להן, הכול השתנה עבורי" היא מספרת. "הידיעה שאני עוזרת לנערות, שהתביישו לצעוד לתוך מכון הכושר, ושהרגישו כפי שאני הרגשתי במשך כל כך הרבה שנים, עודדה אותי לעבוד אפילו קשה יותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההבדל בין התמונות היא שנה אחת בלבד של התמדה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתמה על חוזה דוגמנות בזכות הפרסום ברשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully