וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה כסף הרוויח בשנה שעברה כוכב היוטיוב השוודי הזה

אילן גלר

8.7.2015 / 7:13

פרצופו של פליקס קיילברג אולי לא מוכר לכם, אבל בעולם הגיימינג הוא דמות חשובה במיוחד. מעריציו ברשת עוקבים באדיקות אחר המלצותיו למשחקים ומדי שנה רווחי ערוץ היוטיוב שלו רק עולים

יוטיוב

פליקס קיילברג השוודי, המוכר יותר תחת הכינוי PewDiePie, הוא המפיק הראשי והכוכב של ערוץ היוטיוב הפופולרי ביותר בעולם. את שנת 2014 סיים הערוץ עם יותר מ-37 מיליון מנויים ומאות מיליוני צפיות. כמה כסף כל זה שווה לקיילברג? מתברר שהרבה מאוד.

לפי המסמכים הפיננסיים אותם הגישה חברת ההפקות של קיילברג, עמדו הכנסות הערוץ בשנת 2014 על לא פחות מ-63 מיליון קרונות שוודיות, שהן כ-7.5 מיליון דולרים. זו הכנסה כפולה מזו שאותה דיווח הערוץ בשנת 2013, ובהשוואה לשנת 2012 עלו רווחיו של PewDiePie כמעט פי עשרה.

איזה תוכן הפך את קיילברג לכוכב גדול ועשיר כל כך? ברוב הסרטונים שהוא מעלה לערוץ, פליקס פשוט יושב ומשחק במשחקי מחשב. קהל הצופים נהנה מהערותיו, ומסתמך על הבחירות בכל מה שנוגע למשחקים הטובים והמעניינים ביותר.

ההצלחה האדירה הפכה את הסטודנט השוודי הצעיר לאחד האנשים המפורסמים ביותר בעולם - לפחות עבור הדור הצעיר - אך לא תמיד הוא מרוצה כל כך מהשינוי הקיצוני בחייו. "אני כל כך חשוב ומרכזי ביוטיוב היום שזה שם אותי תחת אור הזרקורים ומעלה לגביי המון שאלות", אמר באחד הסרטונים שהעלה. "הייתי מסתפק גם בחמישה מיליון מנויים", הוא הודה.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully