וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת פסטיבל חיפה: תחרות סרטי מובייל של Orange

TECH

22.9.2014 / 14:30

במסגרת פסטיבל הסרטים ה-30 של חיפה, תקיים Orange תחרות משלה - של סרטים קצרצרים שיצולמו בסמארטפון, וניתן יהיה להצביע להם באפליקציה מיוחדת. אז איך משתתפים?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מי צריך יותר מ-59 שניות לסרט? השנה, במסגרת פסטיבל הסרטים ה-30 בחיפה, תיערך תחרות סרטי מובייל של חברתOrange, והגולשים יוכלו לשלוח סרטים עלילתיים קצרים עד 59 שניות שצילמו בסמארטפון שלהם. הפרס לזוכה - מכשיר אייפון 6.

הסרטים יוצגו באפליקציית MyHDTV Orange - אפליקציית הצפייה של Orange, המציעה צפייה בעשרות ערוצים בשידור ישיר ובאיכות HDכמו גם ספריית VOD. הסרטים יוצגו גם בפתיחת כל סרט באולמות הקולנוע במהלך הפסטיבל, והקהל יבחר את הסרט הזוכה באמצעות האפליקציה. לקוחות כל חברות הסלולר יוכלו גם הן להצביע לסרט הזוכה, בקטגוריית "חביב הקהל". ניתן לגשת לאפליקציה דרך הפנייה מאתר החברה או דרך הנייד בקישור הזה. ההצבעה תתאפשר החל מה-5 באוקטובר ועד ה017 באוקטובר בשעה 10:00 בבוקר, וגם למצביעים מחכה הפתעה: אחד מהגולשים שידרג באפליקציה את הסרטים האהובים עליו יזכה בסמארטפון מתקדם מדגם Galaxy K Zoom תומך דור 4 ובעל מצלמת סטילס באיכות 20.7Mpixl עם זום אופטי X10.

איך משתתפים בתחרות? יש לצלם באמצעות הטלפון הסלולרי סרט עלילתי שלא יעלה על 59 שניות. לאחר מכן, יש להעלותו כגרסה לצפייה פרטית ל - YouTube, ולשלוח את פרטי היוצרים בצירוף לינק לסרט לכתובת hmfc59@gmail.com עד למועד 5 באוקטובר בשעה 12 בצהריים.

"התחרות הזאת מעודדת יצירה מקורית, ומקדמת הפקת תוכן באמצעות הסמארטפון, שהפך לחלק בלתי נפרד ומרכזי בחיי היום יום שלנו", אומר יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של פרטנר, "אנו ב-Orange גאים להיות חלק מהפסטיבל המוביל בתחום הקולנוע הבינלאומי ולהוביל קטגוריה חדשנית זו". גם דני נישליס, יו"ר דירקטוריון אתו"ס (החברה למוסיקה, מופעים, קולנוע וספורט, חיפה), בירך על היוזמה והוסיף: "מי יודע, אולי הספילברג הבא הוא סטודנט לקולנוע שהחל את דרכו בתחרות הסמראטפון שלנו?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully