וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע להשקת אייפון 6: האם אפל מאטה את המכשירים הישנים?

17.9.2014 / 16:21

גם אחרי השקת האייפון החדש החודש, חוזרות התלונות של צרכנים על אטיות ותקלות שונות במכשירים הישנים שלהם. אפל עושה עלינו סיבוב או שמדובר בקונספירציה? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

נתנאל רואי ערמי, פועל בניין בן 27, אב לשניים ממושב אחיעזר, מצא אתמול את מותו כאשר נפל מקומה 11 מבניין בן 22 קומות שהיה בתהליכי בנייה בפתח תקווה. עובד ששהה עם ערמי בזירת האירוע ציין כי האחרון התקין בבניין מכסים לחדרי הממד והעדיף להשתמש בסנפלינג מאשר פיגומים. מותו של ערמי קרה ככל הנראה בזמן שחברו ניגש לרכבו בסיום יום העבודה. שכן של המשפחה העיד כי ערמי היה עובד מקצועי והוא מופתע ממותו מכיוון שנהג לעבוד בגובה רב. מה גרם למותו של נתנאל?

שר הכלכלה וחבר הקבינט המדיני-בטחוני, נפתלי בנט, מקבל היום תמיכה לא צפויה בעימות שלו מול שר הביטחון בוגי יעלון. ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, שבימים כתיקונם הוא ובנט אינם חולקים דעות דומות, כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו כי "העובדה שחבר הקבינט בנט החליט לא לסמוך על מנגנוני העדכון והעברת המידע הקיימים, נקט יוזמה, ירד לשטח והגיע מוכן לישיבת הקבינט – ראויה בעיניי לשבח". בתוך כך, המבקר יחקור את התנהלותו של הקבינט בזמן "צוק איתן", בדגש על הטיפול בסוגיית המנהרות.

התחזית: מחר ירידה ניכרת בטמפרטורות, עם סיכוי לטפטוף בשעות הבוקר.

צפו במהדורה המלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully