וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: 15 קסאמים מיורטים על ידי כיפת ברזל

TECH

27.8.2014 / 14:40

סרטון יוטיוב המתאר את כיפת ברזל בפעולה עורר את התעניינותם של לא מעט גולשים ברחבי העולם, שהגיבו ב"כל הכבוד" או ב"ישראל רוצחת". צפו (לתשומת לבכם: בסרטון נשמעת אזעקה)

אתר בשם SIN - ראשי תיבות של Short Israeli News משום מה - העלה ליוטיוב סרטון המתעד יירוט של 15 קסאמים על ידי כיפת ברזל. הסרטון הופיע באתרי סרטונים שונים ברחבי הרשת, וצבר כבר 800 אלף צפיות, ולא מעט תגובות מגוונות של גולשים מרחבי העולם שחלקם רואים בפעם הראשונה את מערכת המיגון שלנו בפעולה.

לצד תגובות רבות של "וואו מגניב" ו"כל הכבוד לכם", חלק מהמגיבים דווקא ראו בסרטון הוכחה לכך שישראל פועלת שלא כשורה. "הישראלים מתלהבים ומצלמים את היירוטים בטלפונים שלהם, כשבאותו זמן הפלסטינים מתחננים על חייהם - נורא עד כמה שהישראליים אטומים", כתב גולש אחד. "ידידיי האמריקאיים, על זה כספי המסים שלכם מתבזבזים", כתב אחר. וגם: "הו תראו, סרטון שמנסה להסיט את דעת הקהל מפשעי המלחמה של ישראל". בעקבות תגובות אלה התפתחו שרשורי דיונים ארוכים לגבי מי צודק במלחמה. תגובות אחרות לסרטון מתעניינות בטכנולוגיה של כיפת ברזל הישראלית ("זה כמו המגנים של החייזרים בסרט "היום השלישי", מעיר גולש) ואחרות - פשוט מקללות את ישראל, או את הפלסטינים - תלוי בדוברים.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully