וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה ייראה האייפון 6?

שמועות לגבי השקת המכשיר החדש ממשיכות לדלוף, כמו גם האייפד הענקי שאפל מתכננת להוציא, ואינסטגרם גונבת למיקרוסופט את השם עם אפליקציית טיים-לאפס חדשה

עכשיו אפשר לצלם קטעי טיים-לאפס באינסטגרם

אינסטגרם השיקה אפליקציית צילום חדשה ליצירת קטעי טיים-לאפס (time-lapse) הנקראת Hyperlapse. האפליקציה הושקה בינתיים ל-iOS, והיא מציעה צילום סרטונים עם אפקט הילוך מהיר תוך שהיא מתבססת על טכנולוגיה המאפשרת יציבות בצילום.

בתחילת החודש הציגה מיקרוסופט טכנולוגיה דומה לצילום בגוף ראשון המבטלת את הרעידות, אך אינסטגרם, שנמצאת כיום בבעלות פייסבוק, מביאה אותה כעת למשתמשים.

HP מחזירה כבלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפטופ של HP/מערכת וואלה!, צילום מסך

HP קוראת ללקוחות להחזיר כ-6 מיליון כבלי חשמל ללפטופ שנמצאים בסכנת התלקחות. יצרנית המחשבים אוספת חזרה כבל מסוג LS-15 שנמכר בין ספטמבר 2010 ליוני 2012 יחד עם מותגי הלפטופ שלה. לפי PCWorld, החברה אוספת 5.6 מיליון חיבורים כאלה בארה"ב ו-446 אלף בקנדה, לאחר 29 דיווחים על חימום יתר והמסה שלהם וטענות של לקוחות בדבר כוויות ונזק לרכוש.

החברה פתחה דף מיוחד באתר שלה לתוכנית ההחלפה שדרכו ניתן ליצור עמה קשר בנושא. בעבר דווחו מקרים רבים של התחממות יתר ותקלות אחרות במוצרי אלקטרוניקה עד כדי סכנת התלקחות או פיצוץ, שהביאו חברות להזהיר מפני הסכנות הטמונות במוצרים שהשיקו ואף לאסוף אותם מצרכנים. כך למשל היה עם נגני אייפוד נאנו על-ידי אפל וסוללת הגלקסי 4 של סמסונג, ורק אתמול סיפרנו על הנערה שנרדמה ליד האייפון 4 שלה בזמן טעינה וספגה כוויה בחזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

משהו שמישהו שמע לגבי אפל

אין יום שאין שמועה חדשה שקשורה באפל. בעיקר לגבי האייפון 6. השמועה האחרונה מאשרת שמועה אחרת הקובעת כי מועד ההשקה של האייפון 6 יהיה ה-9 בספטמבר. זו מבוססת על הדלפה כביכול של תמונה מספר ההדרכה לסמארטפון הבא, עליו כתוב תאריך ההשקה. תמונה זו פורסמה באתר הצרפתי Nowhereelse.fr.

עוד מאפל, החברה מתכננת להשיק ברבעון הראשון של 2015 את דגם האייפד הגדול ביותר שלה – בגודל 12.9 אינץ'. לשם השוואה, לדגם הגדול של האייפד הנמכר כרגע מסך בגודל 9.7 אינץ'. דיווחה סוכנות בלומברג.הדיווח מתבסס על מקורות המעורים בנושא.

אמזון לא מוכרת

amazon fire phone. AP
ג'ף בזוס בעת השקת הסמארטפון של אמזון/AP

בזמן האחרון נראה שאמזון קונה יותר מאשר היא מוכרת. אחרי שהפתיעו את העולם כשעקפו את יוטיוב בדרך לקנייה של twitch ב-970 מליון דולר, מתפרסם נתון לא מעודד מבחינת מכירת הסמארטפון של החברה.

אמזון מכרה מספר יחידות צנוע של לא יותר מ-35 אלף מכשירים מסמארטפון ה-Fire שלה, טוען הגרדיאן הבריטי על בסיס חישוב שמבוסס על הצלבת נתונים של החברות קומסקור ו-Chitika. אמזון עצמה לא שיחררה נתונים רשמיים לגבי היקף המכירות של הטלפון, אותו השיקה ביולי. היא גם לא הגיבה על הנתונים שהוצגו באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully