וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה ש"תתקן" את הדיבור שלכם

TECH

19.8.2014 / 11:47

וגם אפליקציה שתציל אתכם מסרטון העור ואפליקציה ליצירת אלבומים משותפים: הסטארטאפים הזוכים במיזם Orange innovation Lab

ארבעה חודשים נמשך מיזם ה-Orange innovation Lab שערכה חברת פרטנר, ולבסוף נבחרו שלושה סטארטאפים כמנצחים. מדובר בפרויקט של "חממת סטארטאפים", במסגרתו הזמינה החברה יזמים ישראלים להשתמש בתשתיות המתקדמות שלה, לפיתוח מוצרים ושירותים על גבי רשת ה- G4 - הדור הרביעי. הפרויקט ליווה את המשתתפים מהרעיון הראשוני עד גיבוש המוצר הסופי.

הסטארטאפים הזוכים:

VoiceITT

VOiceITT היא אפליקציה המאפשרת לבעלי קשיי דיבור להשתמש בסמארטפון, כשהיא מתרגמת את הדיבור המשובש של המשתמש לדיבור ברור ו"תקין".

Derma compare

פלטפורמת "DermaCompare" היא מערכת מבוססת ענן, המסייעת לזיהוי מוקדם של סרטן העור (מלנומה). מדובר בטכנולוגיה שמאפשרת לרופא לעקוב אחר סימנים בעור של המטופל, באמצעות צילום ועיבוד תמונה המתחברים לבסיס נתונים חכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Glance

Glance מאפשר יצירה של אלבומי תמונות ווידאו, שמירתם בענן ושיתוף מידי בין קבוצות משתמשים. האפליקציה מאפשרת לקבוצות של אנשים ליצור אלבום תמונות פרטי כאשר הזמנת החברים לאלבום מתבצעת על בסיס של מספרי טלפון בלבד.

סמנכ"ל התפעול הראשי של פרטנר מנחם תירוש ציין כי החברה מכוונת לשתף פעולה עם כל משתתפי הפרויקט, ואף בוחנת פעילות עסקית משותפת עם חלקם. בתחילת ספטמבר הקרוב תחל ההרשמה ל"חממה" נוספת, שהפרטים עליה יפורסמו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully