וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שלא תתן לכם לסנן את ההורים

וגם: גוגל מפות עוקב אחריכם, והאם דלפו תמונות של סוללת אייפון 6? חדשות הטק

סיננת את אימא? הטלפון שלך יינעל

אפליקציית IGNORE NO MORE. http://ignorenomoreapp.com/, אתר רשמי
קרדיט : http://ignorenomoreapp.com//אתר רשמי, http://ignorenomoreapp.com/

אם רכשתם לילדיכם סמארטפון והם כל הזמן מסננים אתכם – אמא אחת כבר חשבה צעד קדימה בנושא. לאותה אמא, שרון סטנדיפירד, נמאס שילדיה מסננים אותה, ולכן פיתחה אפליקציה בשם Ignore No More. זו מעניקה להורה שליטה מרחוק בסמארטפונים של הילדים, וכאשר הם אינם משיבים לשיחות ולהודעות - באפשרותו לבצע נעילה פשוטה של המכשירים, כך שהילדים ילמדו מה יהיה עונשם עבור סינון.

ניתן להורידה למכשירי אנדרואיד בלבד תמורת כ-2 דולרים.

בית המשפט: להסיר מפייסבוק תמונות מירח-דבש

התמונות הכי גרועות בפייסבוק. ShutterStock
התמונות הכי גרועות בפייסבוק/ShutterStock

בית משפט באיטליה הכריח אישה להסיר מפייסבוק תמונות מירח הדבש שלה בעקבות דרישת בעלה המצולם לצדה. לפי דיווחי העיתונות המקומית, התלונן הבעל כי התמונות, שצולמו לפני כעשור, פורסמו ללא רשותו. בית המשפט פסק כי פרטיותו הופרה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

זהירות, סאטירה

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

ועוד בפייסבוק - הרשת החברתית מתנסה בהוספת טאג "סאטירה" ללינקים המפנים את הגולשים לאתרים כמו The Onion, המייצר חדשות מפוברקות. טאג זה מופיע באיזור ה"כתבות הנוספות", לפי Ars Technica, וימנע מגולשים להתבלבל ולחשוב שהמידע המוצג בכותרות הוא אמיתי.

גוגל מפות עוקבת אחריכם?

מפות גוגל מתוך אתר JUNKEE. junkee.com, אתר רשמי
קרדיט : junkee.com/אתר רשמי, junkee.com

כתבה ויראלית שפורסמה באתר האוסטרלי Junkee מזכירה את מה שמשתמשי סמארטפונים מעדיפים להדחיק: שירות המפות של גוגל עוקב אחריכם לכל מקום. למי שלא מכיר את האפשרות, ניתן לעקוב אחרי הנקודות בהן הייתם על המפה בעמוד ה-Location history, לאחר התחברות לחשבון הגוגל שבו אתם משתמשים במכשירכם. כל היסטוריית המיקום שלכם מוצגת על המפה ומסודרת לפי תאריך. העקבות שלכם אמורות להיות מוצגות כל עוד אופציית שירותי המיקום בטלפון פועלת. יש מקום לבהלה.

דלפו תמונות מהשקת אייפון 6?

הודלפו תמונות של אייפון 6. ttp://www.appledaily.com.tw, אתר רשמי
קרדיט : ttp://www.appledaily.com.tw/אתר רשמי, ttp://www.appledaily.com.tw

נמשכת מסכת השמועות סביב השקת האייפון 6: תמונות שדלפו לרשת בסוף השבוע מציגות את סוללת אחד המכשירים החדשים שתציג אפל בחודש הבא, טוען אתר סיני בשם Apple Daily. לפי הדיווח, הסוללה החדשה בנפח mAh2915 - שתהיה גדולה משמעותית מזו שמשמשת את דגם ה-5S - תצורף למכשיר הגדול מבין שני הדגמים החדשים שייחשפו, אשר ייקרא אייפון 6L. באותו אתר נראית גם מסגרת המכשיר עצמו, המעידה כמובן על מסך מוגדל לעומת זה של ה-5S, ככל הנראה בגודל 5.5 אינץ' המכניס אותו לקטגוריית הפאבלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully