וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את האייפד אייר

אפל הכריזה על אייפדים ומקבוקים חדשים, ותציע את מערכת ההפעלה הבאה למק בחינם כבר היום

אפל הכריזה על הדור החדש של מכשירי אייפד. מחליפו הישיר של האייפד מהדור הרביעי הוא אייפד אייר. המסך הוא באותו הגודל, אך המסגרת צומצמה, העובי הורד מ-9.4 ל-7.1 מילימטרים והמשקל צומצם בכשליש, ועומד על 453 גרמים. בפנים נמצאת אותה החומרה כמו באייפון 5S - שבב A7 של אפל עם מעבד 64 ביט ושבב עיבוד תנועה M7 שמטרתו לעבד בצורה טובה יותר מידע מחיישני התנועה של המכשיר. בנוסף, כולל המכשיר מצלמת 5 מגהפיקסל וזמן סוללה שמוערך ב-10 שעות. האייפד אייר יגיע בלבן ובכסוף, ויעלה 499 דולרים לדגם הבסיסי. גל ההשקה הראשון של האייפד אייר יגיע ב-1 בנובמבר, אך ישראל לא תהיה כלולה בתוכו.


גם אייפד מיני זוכה לדור חדש, עם מחיר הגבוה ב-70 דולרים מזה של הדור הקודם. בתמורה ל-399 דולרים תקבלו את אייפד מיני עם מעבד A7 ומסך רטינה, זאת כשצריך לזכור כי מסך ברזולוציה נמוכה היה אחת הנקודות הבעייתיות ביותר של אייפד מיני הראשון. ואם כבר בו עסקינן, הדגם של אשתקד יימכר מעכשיו ב-299 דולרים.

לא רק אייפדים

סדרת המחשבים הניידים של אפל - מקבוק, משתדרגת. בקיץ שדרגה אפל את מחשבי המקבוק אייר, וכעת סדרת הפרו העסקית משתדרגת. הדגמים החדש עם מסך 13 אינץ' מגיעים עם הדור הרביעי של מעבדי אינטל, תקן וויפי החדש 802.11ac, זאת בחבילה קלה יותר ודקה יותר מדגמי אשתקד, כשבאפל טוענים ל-9 שעות זמן סוללה. גם המחיר ירד - המקבוק פרו הבסיסי עם מסך רטינה לא יעלה 1499 דולרים, כי אם 1299 דולרים. דגמי 15 אינץ' יעלו 1999 דולרים למפרט הבסיסי יותר. שני המחשבים זמינים כבר היום לקניה.

ומה עם מערכת ההפעלה OS X Mavericks, שאמורה להגיע למחשבי מק? זו תגיע כבר היום, ותעלה אפס דולרים. כן, אפל מציעה את מערכת ההפעלה החדשה שלה בחינם לכל משתמשי מק נוכחיים (כולל דגמים של 2007 והלאה). באפל לא שכחו לירות חץ לעבר מיקרוסופט, תוך אזכור של מחיר חלונות 8, שעולה 199 דולרים לגרסה המלאה. ואגב זמינות, Mavericks מושקת הערב.


מנכ"ל אפל טים קוק ניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את המתחרים של אפל בתחום המחשוב. "המתחרים שלנו מבולבלים. הם רדפו אחרי נטבוקים, עכשיו הם מנסים להפוך מחשבים לטאבלטים וטאבלטים למחשבים. מי יודע מה הם יעשו בעתיד?" אמר במהלך האירוע, זאת כשהוא מזכיר כי לחברה יש מחוייבות למוצריה.

גם עובדים, גם נהנים

כמדי שנה, גם הפעם הציגה אפל מגוון של חידושים לחבילת יישומי הפנאי שלה iLife וחבילת יישומי העבודה iWork. אלה מגיעות חינם עם כל מק או מכשיר iOS, וכוללות גם חבילת ענן שמאפשרת שימוש בגרסאות כמעט-מלאות של היישומים גם מתוך הדפדפן.

בשולי ההכרזה:

9 מיליוני אייפונים נמכרו בסוף השבוע הראשון.

64 אחוזים ממכשירים שיכולים לקבל את השדרוג ל-iOS7, עשו זאת.

יותר ממיליון אפליקציות נמצאות באפ סטור, והן הורדו יותר מ-60 מיליארדי פעמים.

מתוך האפליקציות שיש בחנות, 475 מיליון מותאמות גם לאייפד.

170 מיליוני אייפדים נמכרו.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully