וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הנקסוס הבא נחשף בוידאו?

סרטון בן 7 דקות מתיימר להציג את מכשיר הנקסוס הבא, שצפוי להיחשף באופן רשמי ביום שלישי הקרוב

שבע דקות עם מכשיר הנקסוס הבא, אשר טרם הוכרז: זהו הרעיון בבסיס סרטון שהועלה במהלך סוף השבוע לרשת האינטרנט. אין אמנם שום אימות רשמי לכך שהמכשיר שמוצג בסרטון הוא הטלפון החדש בסדרת נקסוס, שעתיד להיחשף ככל הנראה ביום שלישי הקרוב, אך סממנים רבים מצביעים על כך שזהו המכשיר. או, ליתר דיוק, גרסת פיתוח מוקדמת שלו.

הסרטון, שמראה הן את המכשיר והן את מערכת ההפעלה שלו, מציג טלפון ללא לוגו של תוכנית נקסוס או של היצרנית (LG, על פי הדיווחים), אך יש להניח שלפחות מבחינת המבנה אנו לא צפויים לראות הבדלים משמעותיים בין הגרסה הזו לגרסה הסופית, זאת מכיוון שההדלפה הזו היא רק שלב אחרון בשורה של הדלפות שכולן מראות את אותו המכשיר. מבחינת מערכת ההפעלה, עם זאת, בבירור לא מדובר במוצר סופי - מעבר לכך שהגרסה קרויה Key Lime Pie - שם ששונה מאז ל-KitKat, חסרים בה כמה וכמה אלמנטים ויזואליים שכבר הודלפו ככאלה שייכללו באנדרואיד 4.4.


בסרטון קוראים למכשיר נקסוס 5, אך לא מדובר עדיין בשם רשמי, זאת מכיוון שגוגל אינה מגיבה על שמועות. כמו כן, אי אפשר לקבל ממנו את הפרט המעניין ביותר אודות המכשיר - מחירו לצרכן. כבר בשנה שעברה, קבעה גוגל רף חדש למחיר של מכשיר דגל, כאשר תמחרה את נקסוס 4 ב-299-349 דולרים. השאלה היא האם גם השנה תציג מכשיר שזהה מבחינת מפרט למכשירי דגל של מתחרותיה, במחיר הנמוך בכ-50 אחוז. את התשובה נקבל, כאמור, בשלישי הקרוב ככל הנראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully