וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג נועלת את מכשירי הדגל שלה באירופה

סמסונג החלה לנעול את מכשירי הדגל שלה במפעל. הרוכשים בחו"ל ייאלצו להעביר את המכשיר אקטיבציה בארץ הרכישה

סמסונג נגד יבוא אפור של מכשיריה - מתחילה לנעול את דגמי הדגל באירופה וצפון אמריקה. מדבקות שהופיעו על אריזות של מכשירי סמסונג חדשים בגרמניה, גורסות כי ניתן "להפעיל" את המכשיר הזה רק בתוך האיחוד האירופי, ובכמה מדינות נוספות. בדרום אמריקה החלו להופיע מדבקות דומות על מכשירים חדשים, והן מגבילות את שטחי ההפעלה שלהם למדינות מסויימות ביבשת.


לא מדובר בנעילה של ספקית הסלולר, כפי שמקובל בחלק מהמדינות, אלא בנעילה של סמסונג עצמה. בשעות הראשונות לאחר היוודע דבר הנעילה, פרסמה סמסונג הודעה שאישרה כי מכשירים כמו גלקסי S3, גלקסי S4, גלקסי Note 2 ו-Galaxy Note 3, כמו גם סדרת גלקסי מיני, החלו לעבור נעילה במפעל בסוף חודש יולי האחרון. על האריזות של כל המכשירים שכוללים את הנעילה ניתן למצוא מדבקה שמזהירה את הרוכש על כך, כשיחידות ללא מדבקה לא כוללות גם את הנעילה.


מה שבסמסונג לא הסבירו כראוי בתחילת הדרך, ונאלצו להוציא הבהרה אודותיו, הוא תהליך פתיחת המכשיר. לא מדובר בנעילה קבועה, שמונעת שימוש בכרטיסי סים ממדינות לא-מאושרות, כי אם בנעילה שמוסרת לאחר ההפעלה הראשונית של המכשיר. מטרת סמסונג כאן אינה למנוע מרוכשי המכשירים להשתמש בהם במדינה אחרת, וגם לא לעצור יבוא אישי: אם אתם רוצים לקנות Note 3 באנגליה, למשל, כל מה שתצטרכו זה סים מקומי שיעלה מספר בודד של פאונדים, ולאחר ההפעלה הראשונית המכשיר יהיה פתוח לגמרי. מי שעשוי להיפגע הם יבואנים מקבילים, שרוכשים מלאי מכשירים ממדינה אחרת ועושים להם יבוא מסחרי. בהיעדר פרצה, אלה לא יוכלו לספק את המכשירים המדוברים ללקוחות בלי לפתוח כל אחד מהם במדינת המוצא ולהעביר אותו אקטיבציה ראשונית.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully