וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק נתפסה מפרסמת סמי פיצוציות ברוסיה

משתמשי פייסבוק ברוסיה מתרעמים על פרסום של סמי פיצוציות ברשת החברתית. בחברה טוענים: מדובר בטעות טכנית

פייסבוק מפרסמת סמי פיצוציות ברוסיה - בטעות. אמש דווח בכלי התקשורת ברוסיה כי חלק ממשתמשי פייסבוק במדינה החלו לראות פרסומות לסמי פיצוציות אסורים ברשת החברתית. הפרסומות החדשות, שהופיעו לצד פרסומות רגילות, הציעו למשתמשים "תערובות עישון ואופוריה".

לנוכח דיווח על הפרסומות, הודיעה היום רשות ההגבלים העסקיים במדינה כי היא בודקת את הטענות, ושוקלת לערב גם את המשטרה במדינה במקרה ויימצא כי מדובר בסמים אסורים. במקביל, תחת חקיקה דרקונית חדשה שמאפשרת לרשויות החוק ברוסיה לחסום אתרים, במקרה ופייסבוק לא תסיר את הפרסומות היא עשויה להיכנס לרשימת האתרים האסורים לצפיה, מה שיחייב את כל ספקיות האינטרנט במדינה לחסום את הרשת החברתית הפופולרית בעולם.

בפייסבוק, יש לציין, אמרו לסוכנות הידיעות איטר-טאסס, כי מדובר ב"טעות טכנית", ואמרו כי בחברה עובדים על הסרת הפרסומות המדוברות. יש לציין כי תחת החוק הרוסי, פייסבוק אחראית לפרסומים המדוברים אם ידעה עליהם מראש, ולא אם - כפי שבחברה טוענים - אכן מדובר בטעות טכנית. אם כי, לא ברור מה טכני בטעות המדוברת, זאת מכיוון שפייסבוק לא עובדת עם סוכנויות פרסום חיצוניות, ומוכרת את הפרסומות בעצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully