וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-orange רוצים שתניחו את הטלפון בצד

28.8.2013 / 14:35

orange משיקה קמפיין שקורא לכם להניח את הטלפון בצד, וחושפת נתוני סקר על שימוש בטלפון באירועים משפחתיים

ב-orange רוצים שתניחו את הטלפון בצד. לפעמים. חברת הסלולר פרטנר השיקה קמפיין שקורא לאנשים להפסיק להשתמש בטלפון הסלולרי שלהם. לא באופן קבוע, כמובן. הקמפיין, ששמו "יש רגעים בחיים...", נועד להקנות ל-orange תדמית חברתית יותר, ועל כן הוא מתמקד דווקא ברגעים בהם אולי לא כדאי להשתמש בטלפון סלולרי.

וכך, מדברים בפרטנר על סקר שערכו, שכלל מדגם של למעלה מ-500 נשאלים. על פי תוצאות הסקר, 94 אחוזים מהנשאלים משתמשים בטלפון הסלולרי בזמן טיול משפחתי, 79 אחוזים משתמשים בסלולרי בזמן ארוחה עם בן או בת הזוג שלהם, ו-39 אחוזים ממשיכים להשתמש בטלפון בזמן הקראת סיפור לילד או הכנת שיעורי בית.

נתון נוסף אותו מציגה פרטנר נוגע לשימוש בטלפון בזמן נהיגה. לטענת החברה, הסקר הציג כי נהגים צעירים דווקא זהירים יותר מנהגים מבוגרים יותר - פחות מ-30 אחוזים מהנשאלים בגילאי 17-20 הודו כי הם משתמשים בטלפון בזמן הנהיגה, לעומת 60 אחוזים מהנהגים בגילאי 20-40.


סמנכ"ל השיווק של פרטנר, צביקה שיינפלד, גורס כי "במהלך העבודה על המהלך החדש גילינו כי הציבור מבקש ליהנות מהיתרונות הגלומים בעולם התקשורת המודרני אך מוטרד מהעובדה שכולנו הפכנו לאנשים המבקשים להיות מחוברים כל הזמן באמצעות המכשיר הסלולרי, לפייסבוק, לאינסטאגרם, לווטסאפ ולמייל. רבים מאתנו מרגישים שהרצון הבלתי פוסק להיות מחוברים גורם לנו לפספס רגעים וחוויות אנושיות שלנו ושל הקרובים לנו. "

  • עוד באותו נושא:
  • orange

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully