וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 8.1: ב-17 באוקטובר

מיקרוסופט הודיעה כי חלונות 8.1 תהיה זמינה החל מה-17 באוקטובר בחנות היישומים, ומה-18 באוקטובר בחנויות

מיקרוסופט תשיק את חלונות 8.1 - הגרסה החדשה למערכת ההפעלה שלה, ב-18 באוקטובר השנה. ביום הזה תגיע הגרסה החדשה לחנויות ברחבי העולם, כשהיא מחליפה את חלונות 8, ואילו בחנות היישומים הדיגיטלית של מיקרוסופט היא תהיה זמינה יום קודם. נזכיר כי חלונות 8.1 תוצע כעדכון חינמי למי שכבר רכש את חלונות 8.


במיקרוסופט צפויים לסיים את העבודה על הגרסה הרשמית Windows 8.1 כבר בשבועות הקרובים, אז תופץ הגרסה הסופית של מערכת ההפעלה ליצרני מחשבים, אשר צריכים מספר חודשים כדי לבצע את ההתאמות הנדרשות עבור המערכות שלהם. וכך, יש להניח כי החל מאמצע אוקטובר, מרבית המחשבים החדשים שיימכרו, יכללו כבר את מערכת ההפעלה החדשה ולא את קודמתה.

Windows 8.1 הינה עדכון נרחב לחלונות 8 שהושקה אשתקד. במיקרוסופט נכנעו ללחץ המשתמשים והחזירו את מקש ה"התחל" למצב הדסקטופ של מערכת ההפעלה, אך לא את התפריט הנלווה אל המקש. במקומו, יגיעו הלוחצים על "התחל" למסך האפליקציות של חלונות 8. מעבר לכך, שינתה מיקרוסופט חלק הממשק כך שיותאם בצורה טובה יותר לעבודה עם מקלדת ועכבר, כשהיא גם מתאימה את מערכת ההפעלה למסכים קטנים יותר, על מנת שיצרניות תוכלנה להשיק טאבלטי 7 ו-8 אינץ' עם חלונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully