וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון משדרגת את מהירות הגלישה ל-42 מגה-ביט

19.12.2011 / 12:20

פלאפון הכריזה שהיא משדרגת את מהירות האינטרנט הסלולרי ל-42 מגה-ביט. מכשירים שתומכים במהירות זו: רק במהלך 2012

פלאפון משדרגת את מהירות הגלישה. במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (ב') בתל-אביב הכריז מנכ"ל החברה גיל שרון על הכפלת מהירות הרשת הסלולרית לקצב של עד 42 מגה-ביט לשניה, מהירות הקיימת רק ב-50 חברות סלולר ברחבי העולם.

"אנחנו עושים היום את הצעד הראשון לעבר הדור הרביעי בסלולר", הכריז שרון. "המהירות היא היום שם המשחק. האינטרנט הסלולרי אינו עוד שירות נישה. בשנתיים האחרונות הוא הפך לשירות המרכזי שצורך הלקוח הסלולרי. לקוחות סמארטפונים צורכים כמות Data משמעותית. השימושים כבר דומים באופיים לזה של האינטרנט הקווי". שרון סיפר כי 70% מהמכירות השוטפות הוא של מכשירי סמארטפון, מה שמצריך מצד חברת הסלולר את שדרוג הרשת והפיכתה לכזו שיכולה לעמוד בעומסי הביקוש הגבוהים. הוא ציין כי החברה נמצאת באמצע מהלך של הרחבת הרשת, הכולל שדרוג והרחבת התמסורת במאות אתריה ברחבי הארץ, כאשר היא ממשיכה להתבסס על שירותיה הטכנולוגיים של חברת אריקסון.

בתחילת 2009 השיקה פלאפון חיבור במהירות של 14.4 מגה-ביט לשניה (אותו יכולים לנצל רק מעט מכשירים, דוגמת האייפון 4S שהושק בסוף השבוע האחרון בישראל). במאי 2010 שודרג החיבור ל-21 מגה-ביט לשניה. נכון לעכשיו אין בארץ כלל מכשירי קצה התומכים במהירות של 42 מגה-ביט שניה. המכשירים המתקדמים ביותר תומכים במהירות של עד 21 מגה-ביט לכל היותר. בפלאפון מעריכים כי מכשירים תומכים ייכנסו לשוק במהלך 2012. "תפקידו של מנהיג הוא לייצר את הביקוש, לייצר את הערך קצת לפני שהצרכן מבין שהוא צריך אותו", הסביר שרון את שדרוג הרשת בשלב זה וציין שהחברה מאמינה כי יתרונה בתחום מהירות הגלישה הסלולרית מבדיל אותה ונותן לה יתרון תחרותי על פני מתחריה (שלדברי החברה, נחותים ממנה במהירות שהם מספיק ללקוחותיהם). "הגיע הזמן שהסלולר ידבר בשפה של מהירויות", אמר סמנכ"ל השיווק של פלאפון אסף עופר, והצהיר כי הסיבה שהמתחרות אינן מבליטות תחום זה הוא נחיתותן לעומתה.

עוד הכריזה החברה על מבצע שבמסגרתו יוכפלו מהירויות הגלישה ללקוחותיה בחינם – זאת בכפוף למסלול בו הם נמצאים.


גילוי נאות: וואלה! ופלאפון הינן חלק מקבוצת בזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully