וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מציעה לכם להתקשר מהג'ימייל

גוגל השיקה בישראל באופן רשמי שירות שמאפשר לעשות שיחות טלפון דרך ג'ימייל. השיחות לארה"ב הן חינם

גוגל רוצה שתתקשרו מתוך ג'ימייל. החברה השיקה היום בישראל באופן רשמי את המנגנון שמאפשר לחייג למספרי טלפון קווים וסלולריים במדינות רבות בעולם. יש, אמנם, ישראלים אצלם המנגנון הופיע כבר לפני מספר חודשים, אך בגוגל אומרים כי הוא מופיע כעת אצל כלל המשתמשים הישראליים בעלי ממשק באנגלית, וצפוי להופיע במהלך היום גם בממשק העברי של גוגל. תוכלו להעלות את חלון השיחה באמצעות לחיצה על הכפתור Call Phone בחלונית הצ'ט של ג'ימייל.

השיחות לארה"ב באמצעות השירות החדש הינן בחינם, ואילו שיחות למספרים במדינות אחרות תעלנה כסף. כך, דקת שיחה למספרים קוויים בישראל תעלה 2 סנטים (כ-7 אגורות), ואילו דקת שיחה למספרים ניידים תעלה 10 סנט (כ-34 אגורות). מי שירצה להתקשר לשטחי הרשות הפלסטינית, יידרש לשלם 23 סנט (כ-80 אגורות) לדקת שיחה.

המנגנון המדובר הוא חלק מהיצע נרחב של שירותי טלפוניה אותם מספקת גוגל, אך רובם זמינים בארה"ב. המטריה תחתה הם מאוגדים, Google Voice שמה, כוללת גם מענה קולי ויזואלי שמנסה להפוך את ההודעות שמשאירים לכם לטקסט; שירות מספר וירטואלי אותו אתם יכולים לנתב לכל קו אחר או למספר קווים בו זמנית; ושירותי ניידות מספרים.

תנטשו את סקייפ לטובת הטלפון של ג'ימייל? בואו להצביע בפייסבוק

עוד בנושא:

בארה"ב השירות הושק לפני שנה

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully