וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטת החלומות

דידי חנוך

17.5.2009 / 2:45

כאשר אנו נתקלים במיטה שהמחשב שלה חזק יותר משלנו, אין ברירה אלא להרחיב את הגדרת המילה "גאדג'ט"

אנחנו מודים, לפעמים גם לנו נראה שהגדרת המילה "גאדג'ט" רחבה מדי אצלנו. אנחנו משתדלים לצמצם לעומת רבים מאתרי הגאדג'טים, אבל לפעמים אין ברירה אלא לשקול מחדש את ההגדרות שלנו. והמיטה שמופיעה היום במדור בהחלט מאלצת אותנו לעשות את זה.

Starry Night היא מיטה שהוצגה בתערוכת CES בשנה שעברה, ושאמורה להתחיל להיות משווקת בקרוב מאד. יש לה מחשב עם 4 גיגה זיכרון, מדיה סנטר, מקרן HD, רמקולים ושלט רחוק. אבל ראינו כבר בעבר מיטות עם יכולות מולטימדיה, ולמרות שאנחנו מתרשמים, זה לא היה מספיק כדי לשים אותה במדור.

אבל המיטה הזאת יכולה לזהות מתי אתם נוחרים ולשנות את הזווית אוטומטית כדי לגרום לכם להפסיק. והיא יכולה לנתח את הרגלי השינה שלכם משל היתה מעבדת שינה לכל דבר. היא גם יכולה להתחמם - מ-20 עד 65 מעלות כדי להנעים את השינה שלכם בחורף.

מדובר כאן במיטה שעושה מסג'ים, מנגנת מוזיקה ווידאו. מיטה עם חיבור אינטרנט אלחוטי, הקלטת טלויזיה ומעגן לאייפוד. מדובר במיטה שהיינו רוכשים לו היינו זוכים בלוטו.

וכן, המחיר הוא עקב האכילס של סטארי נייט. בהתאם למאפיינים שתבחרו, היא תעלה לכם 20,000 עד 50,000 דולרים. אבל כרגיל כשמדובר במוצרים שהם מגניבים מכדי להתעלם מהם ויקרים מכדי שאי פעם נשקול לרכוש, אנחנו בהחלט יכולים לחכות ליום בו מוצרים דומים ירדו למחירים שבני תמותה יכולים להרשות לעצמם.

עייפים?

ומה אתם אומרים? הייתם רוצים לישון על מיטה שחכמה יותר מהמחשב שלכם?

  • עוד באותו נושא:
  • starry night

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully