וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 7 RC1 זמינה עכשיו

דידי חנוך

5.5.2009 / 8:43

הגרסה הכמעט סופית של מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט זמינה להורדה, ותעבוד עד מרץ 2010

כל מי שחיכה להוריד באופן חוקי את הגרסה הכמעט סופית של חלונות 7, יכול כעת לגשת לקישור ולהוריד את גרסה RC1 משרתי מיקרוסופט. הגרסה החדשה, שזמינה למפתחים כבר מספר ימים ושדלפה לביטורנט עוד קודם לכן, זמינה בחמש שפות: אנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית ויפנית.

חלונות 7 RC1 תהיה זמינה להורדה עד סוף יולי לפחות, ותעבוד עד ה-1 ביוני 2010. מעשית, מדובר במערכת הפעלה חינמית למשך שנה. עם זאת, יש לציין שהחל ב-1 למרץ 2010, צפויה מערכת ההפעלה לכבות את עצמה כל שעתיים, עד התקנת גרסה תקפה - וקנויה. ובכל זאת, מדובר במערכת הפעלה חינמית לעשרה חודשים.

סקירות ראשונות של הגרסה הנוכחית של מערכת ההפעלה היו ברובן חיוביות מאד, וחיזקו את הרושם החיובי מגרסאות הבטא. אנו בודקים את מערכת ההפעלה ונפרסם את סקירתנו בימים הקרובים.

אנו עדיין ממליצים שלא להתקין את מערכת ההפעלה על מחשב שמשמש כמחשב עבודה עיקרי. הסיבה לכך היא שרק כעת מתחיל המבחן ההמוני של הגרסה הנוכחית, ותקלות חשובות עדיין יכולות להתגלות.

עם זאת, אם ברצונכם לבחון את מערכת ההפעלה, דרישות המערכת הן: מעבד במהירות גיגהרץ. זיכרון של 1 גיגבייט לגרסת ה-32 ביט ו-2 גיגבייט לגסרת ה-64 ביט. 16 גיגבייט פנויים בכונן הקשיח לגרסת ה-32 ביט ו-20 גיגבייט פנויים בכונן הקשיח לגרסת ה-64 ביט. כרטיס מסך התומך ב-DirectX 9.

במילים אחרות, מערכת ההפעלה תעבוד בכל מחשב שנרכש בשנים האחרונות. כולל רוב הנטבוקים שנמצאים כרגע בשוק.

הבהרה, עקב מספר תגובות בנדון: 16 גיגה נדרשים בעבור ההתקנה. כלומר, מקום פנוי לקובץ ההתקנה פלוס קבצי ההתקנה שנפתחים ממנו פלוס מערכת ההפעלה המותקנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully