וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון "ריקוד האונס" מסעיר את ארה"ב

טלי גולדשטין

27.5.2008 / 13:07

אמריקה כמרקחה: בסרטון וידאו חדש ביו-טיוב נראים תלמידי תיכון בממפיס המחקים תנועות אונס, במהלך מסיבת ריקודים

סרטון וידאו המשודר בימים אלו באתר יו-טיוב מעורר סערה בקרב הורים ברחבי ארצות הברית כולה, ובמיוחד בעיר ממפיס שבטנסי. בסרטון ששמו "Mitchell High School Memphis ... Rape Dat Ho" נראים תלמידי תיכון "מיטשל" כמחקים את אקט האונס במהלך ריקוד במסיבה באולם ההתעמלות.

הסרטון, שהועלה בראשונה ביו-טיוב לפני כחודש, הוסר מהאתר בטענה כי הוא פוגע, אך עתה ניתן לצפות בו שוב. הסרטון המדובר מטריד במיוחד וקשה לצפייה בשל התמונות הבוטות ויש המכנים אותו כסרטון סקס בבגדים. גורם מביך עוד יותר הוא העובדה שבסרטון ניתן לראות גם מבוגרים, שככל הנראה לא עשו דבר על מנת למנוע את ההתנהגות המבישה.

דוברת תיכון מיטשל סטייסי פרנקלין אמרה בתגובה כי התנהגות הנערים והנערות מדאיגה ביותר. "התנהגות זו מהווה הפרה בוטה של קוד ההתנהגות של בית הספר". מבית הספר נמסר כי מספר תלמידים כבר הושהו מהלימודים בעקבות מעורבותם בפרשה.

המפקח האזורי על בתי הספר בממפיס דן וורד, שהתארח בתוכנית של ביל אוריילי ברשת "פוקס", אמר: "כולנו מזועזעים ומאוכזבים מהתנהגות התלמידים הנראית בסרטון. תמונות אלו משקפות סוגיה רצינית שעל המחנכים, ההורים והקהילה להתמקד – הצורך בשיתוף פעולה פורה יותר בין בתי הספר ומשפחות התלמידים על מנת להבטיח כי הילדים מבינים כיצד להתנהג בצורה אחראית, בוגרת ומכובדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully