וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפונים נפרצו: תמונות עירום של סלבס דלפו לרשת

1.9.2014 / 15:58

לא הסרתם היום את הראש מהוואטסאפ? אולי גם אתם בחנתם את התמונות החושפניות של קייט אפטון וג'ניפר לורנס שנגנבו ודלפו לרשת. האם גם בר רפאלי נפלה קורבן? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"ואז ל' הביא לערבי הגדול מכה עם מקל בראש ואז הערבי נשכב על הרצפה והתחלנו לבעוט בו": מהדורת וואלה! חדשות חושפת את עדויותיהם של יהודים המואשמים בביצוע לינץ' בשני צעירים פלסטינים ממזרח ירושלים. על פי כתבי האישום, צעירים שהגיעו לשבעה של משה מלקו ז"ל, חייל גולני שנפל במבצע "צוק איתן", בשכונת נווה יעקב הסמוכה לבית חנינא, תקפו באלות ובבעיטות את הצעירים הפלסטינים סאמר מחפוז ואמיר שוויקי. מחומרי החקירה עולה קשר בין חלק מהנאשמים לארגון נגד ההתבוללות "להב"ה", וכי הנאשמים ניסו להעלים את הראיות ולתאם גרסאות ביניהם לפני שנעצרו.

הריסות, פליטים בבתי ספר ומחסור בכוח אדם - כך תיראה שנת הלימודים בעזה. בזמן שילדי הדרום פתחו בהתרגשות את שנת הלימודים אחרי קיץ קשה - מעבר לגבול תיפתח שנת הלימודים רק בעוד כשבועיים. מעל 150 בתי ספר נפגעו במהלך הלחימה, וכמה מבתי הספר מאוכלסים בפליטים שבתיהם נהרסו בהפגזות, ומשרד החינוך בעזה צפוי להוציא לפועל תכנית של ליווי פסיכולוגי למורים ולתלמידים.

מה לובשים התיכוניסטים ביום הראשון ללימודים? סקיני ג'ינס, שמלות קצרצרות בגווני אפור, מכנסונים וכפכפים: מה הטרנדים השולטים היום במסדרונות בתי הספר?

תחזית: הלילה מעונן חלקית ויש סיכוי לטפטוף, מחר ללא שינוי בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully