וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות: החופשה האקזוטית של אושרת קוטלר

וואלה! סלבס

31.7.2014 / 0:25

אחרי שבועות רצופים של משדרי אקטואליה מתישים - המגישה הכי דעתנית בחדשות 10 טסה להתאוורר מעבר לים. אז מי מבלה עם קוטלר בחופשה הביקיני האקזוטית? וואלה! סלבס כותרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש, חברים. אושרת קוטלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

התרגלתם לנוכחותה הקבועה של אושרת קוטלר, במשך ימים ארוכים של מהדורות חדשות מתישות על המסך - אבל לא הבנתם לאן היא נעלמה בימים האחרונים? אל דאגה, המגישה הכי דעתנית של חדשות 10 לא ויתרה על הג'וב במחלקת האקטואליה, בטח לא בזמנים הלחוצים של מבצע צוק איתן, אלא פשוט יצאה לחופשה מרעננת מעבר לים.


עוד סיפורי סלבס:
צפו: בר רפאלי מודה לחיילים ולתושבי הדרום
עם רגל שבורה: דודו אהרון מבקר חיילים פצועים
כוכב הבקסטריט בויז: ”מתפלל עבור ישראל והפלסטינים”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקדם הגנה? יש. אושרת קוטלר ובתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוטלר, שתכננה במשך תקופה ארוכה את חופשת הקיץ המיוחדת שלה במרכז אמריקה החמימה, החליטה שלמרות המצב, היא לא מבטלת את הטיול. היעד הנבחר: חופשה חלומית בקוסטה ריקה האקזוטית, שכנראה כוללת בילוי בהמון חופים ונופים. אל מגישת "המגזין" הצטרפו גם שתי בנות העשרה הצעירות שלה, דנה וניצן, שיצאו לא מזמן לחופש מהלימודים.

לצערה של קוטלר, מאז תכנון החופשה, קרו כל מיני מאורעות לא נעימים, כמו העובדה שישראל פתחה במבצע צבאי, ונוכחותה של אושרת (שאף החליפה במשך כמה חודשים את תמר איש שלום בהגשת המהדורה המרכזית בערוץ 10), היתה חיונית מתמיד - כך שהופיעה כמעט מדי ערב על המסך, במשך שעות ארוכות.

למרות הכל, אתם יכולים לנשום לרווחה, כי לא אחת כמו קוטלר תאפשר לעימות של ישראל וחמאס להפריע לתכניות החופשה שלה. כך שמוקדם יותר השבוע ארזה בזריזות את המזוודות ועברה בדיוטי פרי, בדרכה לימים מלאי פאן טרופי.


וואלה! סלבס מתכננת אף היא את החופשה השנתית שלה. הפעם, היא תוותר על בילוי בסחנה ותנסה שלא לטפס על חירייה.


רכלו על החופשה של אושרת קוטלר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully