וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי מודה: "בגלל נינט אני שומר שבת"

טל דרורי

29.5.2013 / 11:25

החתיך ההורס של התעשייה הגיע להקרנת הסרט "פלאות", שבו הוא מגלם אדם חרדי - וחשף כמה פרטים על הקשר שלו לדת ועל הדרך שבה נינט קשורה לכל העניין. וואלה! סלבס מתחזקת

צילום: דייב שחר עריכה: אמיר קותיגרו

אם חשבתם שיהודה לוי לא יכול להיות יותר מושלם ממה שהוא כבר, נראה שפספסתם את הפרט הבא עליו: לוי, אחד השחקנים היותר מוערכים בתעשיית הבידור - הוא בן זוג מתחשב ואוהב, שמוכן להקריב הרבה בשביל הגירלפרנד שלו, נניח, נינט טייב.

אתמול (ג') נערכה הקרנת הבכורה לסרט החדש של אבי נשר, "פלאות", בכיכובם של לוי, אדיר מילר, אפרת גוש ואורי חזקיה. הסרט עוסק ברב חרדי (לוי) שנחטף ובבלש פרטי (מילר) שנשכר למצוא אותו על ידי גיסתו של הר, ומשתמש בדירה של אמן גרפיטי (חזקיה) כדירת תצפות.

פלאות, יהודה לוי. דייב שחר
מתחזק. יהודה לוי/דייב שחר

מי שהתחבר בעיקר לרוחניות היה יהודה, שרגיל לכך מהבית. כזכור, בת זוגו שומרת שבת ומתחזקת בעצמה. "אני בשבת בבית, אבל זה בגלל נינט לא בגללי", חושף לוי, "מאז החיבור עם נינט התחזקתי קצת כי היא שומרת שבת ואני לא שמרתי. אבל מכיוון שאני לא אנטוש אותה לבד ואשאיר אותה בשבת בבית, ככה יצא שאני כאילו שומר שבת".

גם לגוש יש חיבור מאוד חזק לאלוהים. "אני מאמינה בזה שאני אלוהים", אני מאוד מכבדת את כל מי שמאמין בה ושומר על הערכים והמסורת".

וואלה! סלבס מאמינה שהשמש זורחת לה מהתחת. אולי זה בגלל שהתחת שלה כל כך גדול שהוא מסתיר את השמש.


בגלל האח? פרידה הכט מבקשת תרומות

בני גולדשטיין בראיון לאחר ההדחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully