וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 בספטמבר עד ה-4 באוקטובר 2014

השבוע הראשון של השנה החדשה מעניין במיוחד, וטומן בחובו כמה שינויים משמעותיים

התקשורת שלנו משתנה, הרגשות משתנים, המעורבות הרגשית גדלה מאוד אך במקביל גם גדלה היכולת שלנו לנהל דיאלוג מודע וחכם עם הרגשות שלנו ועם אלה שמולנו, ואם נוסיף לכך את הצטברות העוצמות האלה בזוית פעולה אגרסיבית דווקא ביום הכיפורים, אולי באמת נוכל להתמקד במלים 'חשבון נפש' ממקום קצת יותר חכם ומעמיק. בקיצור – יהיה מעניין.

המעברים המשמעותיים של השבוע

1.תקשורת רגשית – מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל מאזניים האינטיליגנטי והמודע לעצמו, למזל עקרב המופנם והעוצמתי. התקשורת שלנו, שהיתה זורמת וחכמה בשבועות האחרונים, עלולה להפוך כעת לעצבנית וחסרת שקט, מלווה בהתפרצויות כעס קטנות (כשקשה לנו לבטא את מה שמרגיש לנו באמת) ובדרמות זעירות מכל דבר ועניין. חשוב במיוחד עכשיו ללמוד להקשיב לזולת, במקום לנחש מה הוא הולך לומר וכבר לכעוס מראש. מצד שני, זהו זמן תקשורתי מצוין לשיחות עומק מכל סוג, ולהרבה מילים שלא אמרנו עד כה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

2.מודעות מילולית – ונוס הרגשית עוברת למזל מאזניים, והרגשות העוצמתיים שהרגשנו בשבועות האחרונים מתורגמים עכשיו יותר למילים ולמשפטים. כן, הגיע הזמן לתת מילים ללב ולהפוך אותו לפרנטר לשיחות עומק על רגשות, שיחות שנשים אוהבות כל כך וגברים מסתגרים וממלמלים משפטים סתומים תוך כדי בהייה בטלוויזיה, כשנושא השיחה עובר למחוזות האלה.
מודעות רגשית – זה האישו עכשיו, ושיחות רבות של אחד על אחד יביאו איתן לא רק תובנות חדשות אלא גם יכולת לפתור בעיות שעד עכשיו פשוט לא מצאו את ההזדמנות לדבר עליהן ולפתוח אותן לעומק. מי בעיקר יושפע ממיקומה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.


הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זוית הפעולה שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו היצרי והעוצמתי. הזוית הזו עלולה להביא איתו רגישות גבוהה מאוד לכל מלה שמפעילה אצלנו את האגו ואת הצד הטריטוריאלי, כעסים מול סמכויות, ופתיל קצר במיוחד שיוצר במהירות דרמות כאילו ואחרות כשדברים לא קורים בדיוק כפי שרצינו.. חשוב להזהר שלא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה, ולא לטפס על עצים גבוהים מדי שאחר כך יהיה קשה לנו לרדת מהם.. הזוית הזו מגיעה לשיאה בסוף השבוע, ביום הכיפורים, ומגבירה את הצורך בחשבון נפש אמיתי המלווה במעורבות רגשית גבוהה במיוחד. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, שור ודלי.

התחזית השבועית והשנתית:

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת ולהגביר את הצד ההרפתקני והשמח שלכם, טלאים. במקביל, עוברת ונוס לבית הזוגיות והיחסים, ואם נוכל ליצור דיאלוג בין השמחה של מרס ליכולת שלכם לראות ולהקשיב לזולת שממול, הזוגיות שלכם רק תרויח.

שור
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל מאזניים למזל עקרב שמול המזל שלכם, מאפשר לכם לצאת מעצמכם, ולנהל בשבוע הקרוב דיאלוגים תקשורתיים מורכבים ומעמיקים יותר מהרגיל במערכות היחסים שלכם. כן, הגיע הזמן לפתוח דבר, ולדבר ולשתף, שוורים.

תאומים
אחד המעברים המורכבים יותר השבוע הוא זה של מרקורי שליט המזל שלכם שעובר ממזל מאזניים בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, אל מזל עקרב בבית המקצועי. הגיע הזמן לשים בצד את כל מה שקשור להנאות של השבועות האחרונים, ללבוש הבעה רצינית, ולהתמקד בעיקר, תאומימים.

סרטן
שהותו של מרס במזל קשת אינה קלה לכם, והחלטות פזיזות ללא שיקול דעת עלולות להיות פועל יוצא שלו. ונוס שעוברת למזל מאזניים מביאה איתה שלל רגשות נעימים לבית ולמשפחה, ומרקורי במזל עקרב מחזק את הצד הרומנטי שלכם – שבוע מעניין ורגשי ללא ספק.

אריה
זה אחד השבועות הטעונים של הזמן האחרון. השמש שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע בזוית של מתח לכוכב נפטון שמערפלת חשיבה, וסוגרת אותו בזוית פעולה אגרסיבית לפלוטו העוצמתי. נסו לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

בתולה
אחרי חודש שבו פתחה את לבכם לרווחה, עוברת לה ונוס הרגשית למזל מאזניים המאכלס את בית הכספים שלכם, ומאפשרת לכם לראות את כל התמונה מבחינה כלכלית, ומספיק קסם אישי ותבונה כדי גם לחולל את השינויים הנדרשים. אל תבזבזו כספים השבוע, בתולות.

מאזניים
משהו טוב קורה לכם השבוע, מאזנאים. אחרי חודש לא קל שבו שהתה ונוס הרגשית מאחורי הקלעים והביאה איתה מינון גבוה של דאגות ו ביקורתיות, היא עוברת למזל שלכם ומביאה איתה שפע של רגשות חמים, פופולאריות, וכן, אפילו אהבה, פה ושם. פתחו את הלב!

עקרב
נראה שמעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם הופך אתכם תקשורתיים במיוחד, עקרבים. כן, הגיע גם זמנו של העקרב המופנם עם הפוקר פייס לדבר, לשתף ולחלוק, ואין כמו השבוע שמסתיים ביום הכיפורים לחשבון נפש מילולי חם ומעמיק בשיחות עומק נפלאות. דברו, ועל הכל.

קשת
כוכב מרס האנרגטי ממשיך לשוט לו במזל שלכם, קשתים, ולהביא איתו ים של מרץ ואנרגיה, כמו גם גישה הרפתקנית ושמחה לכל נושא. משתתף בחגיגה הזו גם יופיטר שליט המזל שלכם במזל אריה, והשבוע אפשר לחבר את שניהם ליזמה מקצועית או רגשית חדשה, ו..לרוץ קדימה.

גדי
מעברה של ונוס הרגשית למזל מאזניים, שם אתכם השבוע במרכז העניינים, גדיים, תהליך שימשך כמה שבועות ויאפשר לכם לשלוף את האנרגיה שאגרתם בזמן האחרון ולתרגם אותה למעשים בשטח. זה בדיוק הזמן לעמוד מול העולם, ולהתמודד עם אתגרים גדולים בלי פחד.

דלי
זוית של עימות נוצרת השבוע בין השמש, מיקוד הדברים, ובין אורנוס שליט המזל שלכם. הזוית הזו תגיע לשיאה בשבוע הבא, אבל אפשר כבר לחוש בה השבוע: היא דורשת מכם להנתק מכל מה שמעכב או עוצר אתכם, לצאת מהקופסה ולשנות גישה. ביחד עם יום הכיפורים, זהו שילוב מרתק.

דגים
השמש יוצרת השבוע זוית של מתח עם נפטון שליט המזל שלכם, מקשה עליכם למקד את התכניות והיזמות שלכם והופכת אתם לרגשניים. לכן כדאי לדחות החלטות חשובות לשבוע הבא, להרים טלפונים ולחדש קשרים, ולהפוך את יום הכיפורים ליום של חשבון נפש אמיתי ומיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully