וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 7-13 בספטמבר 2014

תקשורת כוחנית, משחקי אגו ומצבי רוח משתנים – השבוע הזה מביא איתו כמה הפתעות מעצבנות, וכדאי לא להגזים עם הביקורת שלנו

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל אריה הדרמטי והסוער למזל בתולה המאופק והמעשי. המיקום הזה אינו מוצלח כל כך לונוס: היא זקוקה להרמוניה ולדיאלוג, בעוד מזל בתולה בעיקר מביא איתו ביקורתיות במינון גבוה, ועיסוק בפרטים הקטנים. גם ביחסים עכשיו כדאי להמנע מביקורתיות יתר, ולא לפעול באופן פזיז. נושאים הקשורים להקשבה והכלה נחוצים מתמיד. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

הזוית הרגשית של השבוע – זו זוית העימות של ונוס בהמשך השבוע עם נפטון המעורפל. הזוית הזו עלולה להביא איתה ערפול ובלבול בנוגע ליחסים קרובים ורחוקים, כמו גם בנושאי נתינה וקבלה. הזוית הזו מביאה איתה מצבי רוח משתנים במהירות וקושי לממש פוטנציאליים, יחסים ויזמות. אולי משום כך כדאי לחכות עם ההחלטות המעשיות שלנו לשבוע הבא אם אפשר, כולל כל הנעשה ביחסים הקרובים שלנו. מי בעיקר יושפע מכך? גם כאן בעיקר מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין פלוטו היצרי והעוצמתי. הזוית הזו עלולה להביא איתה ריבים וסכסוכים הקשורים לאי הבנות או משחקי אגו תקשורתיים כאלה ואחרים, עם צורך חזק להפוך עולמות כדי לומר את המלה האחרונה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם נכנס למעלות האחרונות של מזל עקרב, לפני שהוא יוצא לחופשי במזל קשת בהמשך. נצלו את המיקום הזה כדי לנהל שיחות עומק אחרונות עם האנשים שרציתם, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית הרומנטיקה והיחסים, ובהמשך אף יוצרת זוית של עימות עם נפטון הרגשני, שני אלמנטים שמחזירים את המלה 'אהבה' לכותרות, עם צורך חזק למצוא נפש תאומה אם לא מצאתם עד עכשיו, ולהכין לה ארוחת ערב. זהו זמן להתאהב.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם במזל מאזניים מביא איתו תקשורת הרמונית ועדינה, אבל זוית הפעולה בין מרקורי לפלוטו היצרי עלולה להביא איתה תקשורת כוחנית ומניפולטיבית, כזו שמפרקת יחסים ומכניסה למאבקי כוח. כדאי השבוע ללמוד לוותר, ולהתפשר.

סרטן
ונוס שוהה השבוע בבית התקשורת שלכם, ומאפשרת לכם להיות רכים מבינים ואמפטיים מהרגיל. הקסם התקשורתי שלכם חזק מהרגיל, ועשוי להביא איתו כושר שכנוע מעולה: נצלו אותי כדי לקדם את הנושאים והיזמות המשמעותיים ביותר שלכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית החומר והכספים שלכם, ושמה את הדגש על כל מה שקשור לצד הפרקטי של החיים. אולם זוית של מתח בין השמש לאורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה שינויים פתאומיים וניתוקים פתאומיים: המנעו מדרמות מיותרות.

בתולה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, ואליה מצטרפת השבוע גם ונוס הרגשית ומביאה איתה ים של קסם אישי ורגשי, כמו גם יכולת להתנער מביקורתיות היתר שלכם ולפתוח את הלב. זה בדיוק הזמן להשתמש בקסם הזה כדי לפתוח דלתות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה, לא ממש מקום נחמד מבחינתכם, והחיים מעמיסים עליכם לא מעט מטלות ומחויבויות. אך מרקורי כוכב התקשורת ששוהה במזל שלכם מאפשר לכם לתקשר קצת אחרת, ולהשתמש בחכמה במלים כדי לקדם עניינים.

עקרב
זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין פלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה במיוחד במלים ובהתייחסות, כמו גם כמה וכמה מאבקי כוח לא קלים ודרמות קטנות. נסו לא להזדהות יתר על המידה עם מלים ועקרונות, ושחררו את הלחץ.

קשת
זוית של מתח בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין אורנוס התזזיתי עלולה לגרום לשינויים וניתוקים במינון גבוה מהרגיל, ולהכניס תחושה של התחדשות אך גם של חוסר יציבות בחייכם. זמן טוב לוותר על קשרים שמיצו את עצמכם, אך להזהר במקביל מקשרים הרסניים.

גדי
מעברה של ונוס למזל בתולה השבוע מביא איתו צורך חזק להרחיב אופקים, להתפתח ולצמוח. קשרים עם חו'ל עשויים להיות עכשיו משמעותיים במיוחד, וזה בדיוק הזמן להשקיע בהם קצת יותר מחשבה ואנרגיה. זמן לתכנן לכם נסיעה לתקופה הקרובה.

דלי
על פניו זה נראה כמו שבוע מתוח למדי, דליים: זוית של מתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לשמש וזוית פעולה בין אורנוס ליופיטר כוכב השפע, מכריחות אתכן להגיב במהירות על כל נושא, אבל גם עלולות להביא לניתוקי קשרים. אל תנתקו קשרים שחשובים לכם.

דגים
ונוס עוברת השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומביאה איתה עדנה ליחסים קרובים כמו גם ליכולת שלכם להפתח ולאהוב בעוצמה. זה אולי באמת הזמן לתת מקום גדול יותר לפרטנרים שלכם, להיות קשובים אליהם קצת יותר, ואם הלב פנוי – לחפש נפש תאומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully