וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 באוגוסט 2014

10.8.2014 / 10:18

השבוע מביא איתו בעיקר שינויי מיקום, הן תקשורתיות והן רגשיות. הגיע הזמן לחזור לקרקע, אבל נראה שהכוכבים עדיין לא ממש מאפשרים

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן למזל אריה. אחרי חודש מופנם רגשני ורגיש, משתנה סולם הרגשות והופך דרמטי וסוער, כשונוס עוברת למזל אריה בקול גדול. ונוס גם משמעותית מאוד במפת המדינה, אלמנט שעשוי להביא איתו שבוע סוער ודרמטי לא פחות, הן ביחסים והן בדיאלוג עם העולם. זהו זמן טוב להקשיב ללב שמתחת לסערות, ולא להתרשם מתיאטרון הרגש הסוער כלפי חוץ. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

התקשורת השבוע – גם כאן אנו הולכים לחוות שינוי מעניין: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל בתולה הפרקטי, אחרי חודש של תקשורת סוערת ורבת תהפוכות במזל אריה. כעת אפשר להסעיר קצת פחות את האינטרנט והטוקבקים, ולהעביר את האנרגיה היצירתית שלנו לצד המעשי של החיים, ולהתמודדות עם כל אותם סידורים תשלומים ובירורים שלא הספקנו לערוך בשבועות האחרונים. הגיע הזמן לרדת לקרקע תקשורתית יותר, ולתעל את האנרגיה העוצמתית שלנו לדברים שחייבים לעשות, ולאו דווקא למה שרוצים.. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

תחושות של כובד ובדידות – זוית הפעולה בין השמש לסטורן שמגיעה לדיוקה ממש עכשיו תלווה אותנו לאורך השבוע, ותכריח אותנו לפעול באופן מדויק ויעיל גם כשהמחיר לכך יהיה מינון גבוה של רצינות אחריות ופה ושם גם תחושות של תסכול וכובד, תוך כדי התהליך. הגיע הזמן אכן לכבות מעט את הלהבות ולהתמקד במעשים, אלא שלכוכבים יש שפה וזמן משלהם, והם עדיין משלחים לחלל האוויר לא מעט ניצוצות.. אבל זה הזמן לנסות ולשנות סדרי עדיפויות, ולהתמקד במה שיש במקום במה שהיינו רוצים שיהיה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, גדי, דלי וסרטן.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב הטעון רגשית, ולהביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מאוד ופתיל קצרצר. השמש וונוס במזל אריה לעומת זאת מביאות איתן מהשבוע ים של התלהבות והתרגשות, אבל חשוב לשמור על פרופורציות ולא לאבד את הצפון כשדברים יוצאים משליטה. סבלנות..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת השבוע מבית התקשורת שלכם במזל סרטן, מיקום שהביא איתו שיחות והסכמים לא רעים ומלים חכמות, ועוברת למזל אריה המאכלס את בית המשפחה שלכם. הגיע הזמן לפתוח את הלב כלפי אנשים קרובים, ולשדרג מחדש את תחושת הביחד שחסרה לאחרונה.

תאומים
צמידות בין השמש ומרקורי שליט המזל שלכם עשויה השבוע להביא איתה תקשורת משופרת ומלים שמזמן לא אמרתם מהסוג שעושה את ההבדל. מעברו של מרקורי בהמשך השבוע למזל בתולה שם את הדגש על הפרטים הקטנים, ומכריח אתכם להוריד מטלות ומחויבויות שנצברו בשולחן העבודה.

סרטן
ונוס עוזבת את המזל שלכם אחרי חודש רגיש ועדין, ועוברת לבית הכספים. הגיע הזמן להעביר את מיקוד הפעילות שלכם לנושא חומר וכספים אך גם להזהר במקביל: ונוס עלולה להביא איתה הוצאות גבוהות מהרגיל, כמו גם צורך לשמור על מה שיש ולא לבזבז. זמן טוב לתקשורת רגשית אקטיבית ושמחה.

אריה
משהו טוב קורה השבוע, אריות: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, פותחת לכם את הלב, והגיע הזמן לתת מקום גדול יותר בחייכם לאהבה, על כל המשתמע: אהבה למי שאתכם, אהבה לעצמכם (בזה אתם די טובים, האמת..) ואהבה למה שאתם עושים. צמידות בין השמש למרקורי מביאה איתה גם מלים אוהבות.

בתולה
אחרי חודש של תקשורת רגשנית ומצבי רוח משתנים, נראה שדברים מתחילים סוף סוף להתייצב כשמרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ומאפשר לכם לפעול באופן חכם יותר עם כמה וכמה יזמות תקשורתיות חדשות. הגיע הזמן לקחת את העניינים בידים, ולגייס את המלים לטובת המעשים – ועכשיו.

מאזניים
המעורבות החברתית שלכם מתחזקת בהדרגה, ואיתה מתחזקת גם האופטימיות: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה ומביאה איתה התלהבות והתמסרות, כמו גם יכולת לשתף אחרים בתכניות שלכם ואפילו לפעול ביחד איתם למטרות משותפות. הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי.

עקרב
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, עקרבים, ולהביא איתו ים של אנרגיה ומרץ כמעט בכל נושא שהוא. אלא שמרס מביא איתו גם פתיל קצר ותגובות קיצוניות כמו גם צורך לומר את המלה האחרונה, מה שאומר שכדאי בעיקר השבוע להתאפק, ולא להתעקש להיות צודק, אלא לחכות ולהעיף לשם שינוי להיות חכם..

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה ולהביא איתו מעורבות רגשית במינון גבוה ביחד עם הצורך לחזק קשרים עם חו'ל, ולפעול מתוך התלהבות. צמידות בין יופיטר לונוס הרגשית מביאה איתה יכולת לחבר בין הצורך לצמוח ולהתפתח לבין אנשים שחשובים לכם, וכל מה שקשור לאהבה..מעניין.

גדי
תחילת השבוע הזה מוצאת אתכם במגננה מסויימת: זוית הפעולה בין השמש לבין סטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום עדיין לקושי מסויים מול סמכויות ואפילו לתחושת כובד ובדידות, כולל קושי בתחום הכלכלי. הגיע הזמן לטפול שורש בבעיות כלכליות, כמו גם לקבל החלטות פרקטיות לטווח ארוך.

דלי
משהו טוב קורה למערכות היחסים שלכם השבוע, דליים: ונוס הרגשית עוברת למזל אריה ובית הזוגיות שלכם הופך להיות מקום פוטנציאלי לחום ולרגשות עדינים, ואפילו לאהבה.. זמן טוב לשנות סדרי עדיפויות, לצאת מהבועה הדליית המוכרת, לפתוח את עולמכם בפני אנשים קרובים, ולמצוא לכם נפש תאומה..

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לדיאלוג שבינו לבינה, ולהעמיק קשרים רגשיים. בנוסף מביא איתו מרקורי יכולת לפעול עם שותפים ובני ברית, להתמודד עם מטרות משותפות באופן מעמיק, ולא לפעול באופן סוליסטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully